رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ شهریور ۱۳۹۴

جاذبه های شهر گنبدهای فیروزه ای، ثروتمندان آلمانی را به اصفهان کشاند

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۲۲-به گزارش ایرنا، هواپیمای حامل گردشگران آلمانی عصر یکشنبه در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و آنها مورد استقبال مسئولان گردشگری استان اصفهان قرار گرفتند.
مسافران این پرواز ۱۷ زن و ۱۷ مرد آلمانی هستند که از طریق یک شرکت هواپیمایی متعلق به کشور پرتغال به نام White Airways به ایران سفر کرده اند.
این گردشگران پیش از ورود به اصفهان از طریق سمرقند ازبکستان وارد مشهد شدند و در بازدیدی کوتاه از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی کردند و ساعت ۱۷ عصر با هواپیمای چارتر خود به مقصد اصفهان پرواز کردند.
گردشگران آلمانی قرار است پس از توقفی دو روزه در اصفهان به شیراز نیز سفر کنند.
این پرواز پس از قطار گردشگران اروپایی، دومین سفر اروپاییان به ایران طی دو سال اخیر در این قالب است.
معاون صدر اعظم آلمان نیز اواخر تیر ماه سال جاری به همراه تعدادی از شخصیت های این کشور از اصفهان دیدن کرده بود.
باتوجه به توافق هسته ای و وجود ظرفیت ها و جاذبه های فراوان گردشگری ایران پیش بینی ها حاکی از افزایش ورود گردشگران خارجی به کشورمان در ماههای آینده است.
اصفهان به دلیل دارا بودن آثار متعدد تاریخی و فرهنگی همچنین برخورداری از جاذبه های خاص گردشگری و طبیعی متعدد، کانون توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان در برنامه سفر بسیاری از مقامات و مسئولین ارشد کشورهای مختلف که پس از توافق هسته ای بمنظور مذاکره با مقامات بلند پایه به کشورمان آمده اند، قرار داشته است.
استاندار اصفهان روز سه شنبه هفته گذشته در ضیافت نهار وزرای امور خارجه، راه و شهرسازی، صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا، توسعه و تقویت صنعت گردشگری را اصلی ترین محور توسعه استان اصفهان اعلام کرد و افزود: مدیریت ارشد استان اصفهان تلاش خود را بر توسعه صنعت گردشگری این استان متمرکز کرده است.
رسول زرگرپور با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در دو سال گذشته در صنعت گردشگری استان اصفهان، اضافه کرد: در طی تصدی دولت تدبیر و امید، شمار گردشگران خارجی که از اصفهان دیدن کرده اند، سه برابر شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در دو سال گذشته میزبان گردشگرانی از ۸۶ کشور جهان بوده است، تصریح کرد: بیشتر گردشگرانی که برای دیدن جاذبه های فرهنگی و طبیعی اصفهان به این استان سفر کرده اند از کشورهای اروپا بوده اند.
استان اصفهان دارای ۲۰ هزار اثر تاریخی است که از این تعداد یک هزار و ۷۲۰ اثر به ثبت ملی و پنج اثر به ثبت جهانی ( یونسکو ) رسیده است.

1261 جاذبه های شهر گنبدهای فیروزه ای، ثروتمندان آلمانی را به اصفهان کشاند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *