جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جاذبه های تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ فروردین ۱۳۹۷

تا چند سال قبل عید که می شد بیشتر تهرانی ها از پایتخت بیرون می زدند تا حداقل چند روزی را دور از ترافیک و آلودگی هوا و شلوغی تهران بگذرانند. تهران در نظر همه شهری بود بی روح و پر از اداره که مردمش بین خانه و محل کار در رفت و آمد بودند.
اما تلاش های سال های اخیر شهرداری و مسئولان شهری تهران جواب داد و جاذبه های گردشگری کلان شهر تهران تا حدود زیادی به مردم شناخته شد. تهرانی هایی که سال ها در این شهر زندگی کرده بودند؛ به جای هزینه های گزاف برای سفر، تهران گردی را شروع کردند. جاذبه های گردشگری تهران، مثل کاخ ها، خانه های قدیمی و قجری و بوستان هایش آن قدر معروف شدند که آوازه شان به ساکنان شهرهای دیگر هم رسید.

photo 2018 04 18 15 03 40 جاذبه های تهران
دیگر فقط خیلی از تهرانی ها نیستند که عید و ایام تعطیلشان را به تهران گردی می گذرانند. بلکه خیلی ها از شهرهای دور و نزدیک هم به تهران می آیند و از تهران دیدن می کنند. البته جاذبه های گردشگری تهران، دیگر فقط منحصر به ابنیه تاریخی و پارک ها نیست.
بعد از اینکه لزوم بهبود راه های پیاده گردی در شهر تهران مورد توجه قرار گرفت؛ خیلی ها به این فکر افتادند که به رستوران های تهران اهمیت بیشتری بدهند. کم کم و در طول چند سال اخیر؛ خود رستوران های تهران و کافی شاپ ها، به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر تبدیل شده. توی هر کوچه و خیابانی که راه می روید چند رستوران و کافه می بینید که هر کدام ویژگی های خاصی دارند که از بقیه متمایزشان می کند.

photo 2018 04 15 23 05 06 جاذبه های تهران
اگر اهل تهران باشید؛ حتما دورهمی ها و قرارهایتان توی کافه و رستوران های تهران می گذرد. یا برنامه تان برای وقتی حوصله خانواده سر رفته؛ رفتن به یک رستوران معروف است. اگر هم اهل تهران نباشید؛ باز هم احتمالا توصیف کافه ها و رستوران های معروف شهر را شنیده اید و برنامه ریزی کرده اید که در سفرتان به تهران بهشان سری بزنید.

photo 2018 04 18 15 03 36 جاذبه های تهران
ولی شاید یکی از مهم ترین دغدغه ها برای غیر تهرانی هایی که قصد سفر به این شهر را دارند این باشد که در کجا اقامت کنند؟ تهران تقریبا هر روز میزبان مهمانانی از خارج و داخل کشور است. به همین خاطر هتل ههای تهران از کیفیت و تنوع خیلی خوبی برخوردارند. اگر قصد سفر به تهران با هر بودجه ای را دارید، نگران انتخاب هتل نباشید. انتخاب شما می تواند از مسافرخانه هایی در مرکز و پایین شهر با شبی کمتر از پنجاه هزار تومان تا هتل های بین المللی پنج ستاره در شمال تهران با هزینه های سرسام آور متغیر باشد.

photo 2018 04 18 15 03 46 جاذبه های تهران
اگر اهل همین شهرید و می خواهید آن را از نو بشناسید؛ یا تصمیم دارید یک سفر به تهران بیایید؛ حتما از اطلاعاتی که درباره هتل های تهران، جاذبه های گردشگری تهران و هتل های تهران در این سایت قرار گرفته دیدن کنید.
نویسنده: متینه ایقائی
منبع : اطلاع رسانی منطقه‌های تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسن حسن زاده

    تهران همه جاش جاذبه است از كاخ هاي و عمارت ها برج هاي معروفش

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    تورهاي تهرانگردي زيادي وجود دارند كه با استفاده از اونها مي توان جاي جاي اين كهن كلانشهر را ديد
    از طبيعت تا تاريخ
    از علم تا هنر
    تهران ديدني هاي زيادي دارد

    ۲۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد