جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شد

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ – قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران از برپایی تورهای ری‌گردی برای تمامی شهروندان، زائران و مسافران این منطقه خبرداد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، اصغر عطائی به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اشاره کرد و گفت: تورهای نوروزی ری گردی از سوم تا دوازدهم فروردین با محوریت مرکز ری شناسی شهرداری منطقه ۲۰ برپا می شود و تمام شهروندان علاقه‌مند از سرتاسر شهر تهران، زائران و مسافران شهرری می توانند از این امکانات فرهنگی به صورت رایگان استفاده کنند.

عطائی معرفی آثار تاریخی و مذهبی و شناساندن پتانسیل های سرمایه گذاری شهرری را از مهمترین اهداف تورهای گردشگری برشمرد و افزود: حضور راهنمای تور و توزیع بسته های فرهنگی از نقاط قوت این تورهای یک روزه است که تمهیدات لازم برای حضور بیش از ۲ هزار شهروند پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: آرامگاه شیخ صدوق(ع)، برج طغرل، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان، برج نقاره خانه، گنبد اینانج ،کوه بی‌بی شهربانو و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله محل‌های مورد بازدید است.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در تورهای نوروزی ری گردی می‌توانند به مرکز ری شناسی واقع در میدان شهید مدرس و غرفه های اطلاع رسانی که در میادین اصلی این منطقه بر پا می‌شود مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند.

borna+ghasemi 2 57 ثبت‌نام تورهای رایگان گردشگری در شهرری آغاز شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد