جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

توسعه گردشگری در سایه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۵ بهمن ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۵ – ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اهداف توسعه بخش گردشگری در کردستان در سایه حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، امیر قادری در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش گردشگری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه خدمات و زیرساخت‌های گردشگری استان ضامن توسعه و موجب بالابردن سطح رفاه و معیشت همگانی جامعه می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان گردشگری در کردستان و با وجود تلاش‌های فراوان دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران این بخش هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و باید با همکاری و هماهنگی‌های بیشتر بستر لازم برای توسعه شاخص‌های بخش گردشگری و صنایع دستی در کردستان را فراهم کنیم.

قادری ادامه داد: به منظور شناسایی و ارائه خدمات به گردشگران باید شرکت‌های فعال تلاش خود را در بحث گردشگری با شیوه‌های مناسب و تاثیرگذار به معرفی امکانات و بسترهای گردشگری و جاذبه‌های طبیعی استان مضاعف کنند.

وی بر لزوم ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی در کردستان تاکید کرد و گفت: باید اهتمام جدی برای جذب سرمایه‌گذاران دارای اولویت و بخش خصوصی فعال و توانایی اجرایی و دارای ایده‌های جدید در اجرای طرح‌های مختلف گردشگری به عمل آوریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از تعیین محدوده برای مناطق نمونه گردشگری و ارائه و تدوین سازوکار لازم برای برگزاری فراخوان جذب سرمایه‌گذار در این بخش خبر داد.

در ادامه این جلسه مسایل و موانع مربوط به هتل های لاله سنندج و کامیاران، اجرای کمپینگ گردشگری قشلاق، وضعیت زیرساخت‌های گردشگری روستای پالنگان و معدن سنگ لاشه واقع در محدوده قدمگاه خضرزنده مورد بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع موانع و شرح وظایف حوزه‌های مختلف در این ارتباط تدوین شد.
7590 توسعه گردشگری در سایه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *