رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ تیر ۱۳۹۳

توسعه صنایع‌دستی ، ساده‌ترین راه ‌توسعه اشتغال و صادرات‌

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۱۳ – معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ساده‌ترین راه برای توسعه اشتغال و صادرات، توسعه صنایع دستی است.

نصرت الله سپهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه همواره ثابت کرده که قابلیت بسیار بالا و ویژه‌ای در صادرات و اشتغالزایی دارد.

وی افزود: برای ایجاد هر شغلی نیاز به صرف هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌های کلانی است، اما برای ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی می‌توان با صرف کمترین هزینه‌ها به اشتغال دست پیدا کرد.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توان بالای صنایع دستی استان برای صادرات، گفت: در حال حاضر گیوه که یکی از اصلی‌ترین صنایع دستی استان محسوب می‌شود، سهم عمده‌ای از صادرات رسمی صنایع‌دستی این استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به رشد صادرات صنایع‌دستی در سال‌های اخیر افزود: صنایع‌دستی کرمانشاه ثابت کرده قابلیت بسیار بالایی در صادرات دارد و با اندکی توجه بیشتری می‌تواند زمینه ساز توسعه استان در ابعاد مختلف اقتصادی باشد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، یادآور شد: قطعا با حمایت مسئولین و فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای هنرمندان این عرصه می‌توان شاهد صادرات و اشتغالزایی بیش از پیش صنایع دستی استان کرمانشاه بود.

صنایع دستی آذربایجان غربی11 توسعه صنایع‌دستی ، ساده‌ترین راه ‌توسعه اشتغال و صادرات‌

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *