جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تور بیابانگردی در سمنان

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ فروردین ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۰-سرپرست اداره‌ی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمنان از برگزاری تور نیم‌روزی بیابانگردی ویژه‌ی نوروز در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، «آرزو گلکار» اظهار کرد: اجرای این تور از ابتدای نوروز امسال آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی با بیان این‌که این تور همه روزه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این تور آشنایی مسافران نوروزی با بیابان‌گردی و جاذبه‌های گردشگری بیابان است.

گلکار با بیان این‌که تور بیابان‌گردی به مقصد کوه سرخ و همای سعادت و کویر خوریان برگزار می‌شود، افزود: تور رایگان سمنان‌گردی نیز همه روزه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌ی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان با بیان این‌که شرکت در تور سمنان‌گردی نیز برای عموم مردم استان و مسافران نوروزی در این تور آزاد است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها ساعت ۹ و عصرها ساعت ۱۷ با حضور در پارک ۱۷ شهریور سمنان، پارک سیمرغ(شرق سمنان) و پارک جنگلی سوکان(غرب سمنان) در این تورها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این تور شامل بازدید از موزه‌ی گرمابه پهنه، موزه‌ی مهر و سکه، خانه‌ی تاریخی تدین، خانه‌ی تاریخی طاهری، آب انبار ناسار، مسجد امام(مسجد سلطانی)، مسجد جامع و منار سلجوقی، میدان ارگ و سایر اماکن دیدنی شهر سمنان است.

862 تور بیابانگردی در سمنان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *