جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تورهای تهرانگردی ” مهمان طهران ” تا پایان تابستان ادامه دارد

تاریخ بروزرسانی :
۹ مرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۵/۹ – قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اعلام اینکه تا کنون تعداد زیادی از شهروندان در طرح تهرانگردی تابستان شرکت کرده‌اند، گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته، تورهای تهرانگردی تابستانه تاکنون از پیش‌بینی‌ها موفق بوده است.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، حمیدرضا بتو با اشاره به اینکه تورهای گردشگری تابستان همزمان با ماه مبارک رمضان از ۱۴ تیرماه فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: با وجود گرمای هوا ، روزه‌داری و ترافیک عصرگاهی که سبب خستگی شهروندان می‌شد اما با گذشت زمان، تورهای تهرانگردی با استقبال مردم مواجه شد و با بالا رفتم میزان اطلاع رسانی شهروندان بیشتری برای حضور در تورهای تابستانی ثبت‌نام کردند.

بتو با اعلام اینکه تورهای پیش از افطار با استقبال گسترده تری مواجه شد، افزود: یکی از دلایل این استقبال از سوی مردم امکان حضور در جشنواره‌های فصل نیایش بود به طوری که برنامه‌های فرهنگی امسال رمضان توجه مردم را به گردش در تهران جلب کرد.

قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پر بازدید کننده ترین تورهای گردشگری را مربوط به مقاصد برج میلاد تهران، برج آزادی، سورتمه تهران، امامزارده عینعلی زینعلی (ع) و تهران قدیم عنوان کرد و گفت: هر چه زمان بیشتری از آغاز طرح گردشگری در تهران زمان گذشته است، اطلاع رسانی ها گسترده شده و همین موضوع سبب شده تا با گذشت زمان شاهد افزایش میزان استقبال بوده ایم به طوری که هفته گذشته میزان استقبال رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه همکاری مناطق شهرداری تهران در جذب گردشگران از طریق سرای محلات قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، همکاری ۱۹ آژانس گردشگری د راین طرح سبب شده شهروندان با تبلیغات این آژانس ها نیز در جریان تورهای گردشگری قرار گیرند و مسافران نوروزی که از خدمات این آژانس‌ها راضی بوده‌اند باز هم برای گردشگری در تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته بتو ، ۸۰ درصد تورهای گردشگری نیم روزه پیش از افطار برگزار شده است و این در حالی است که میزان ثبت نام ها رو به افزایش است.

قائم مقام سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح مهمان طهران تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان ، تورهای تهرانگردی دچار تغییراتی می شود و بر این اساس نرخ های جدید نیز تعیین شده است.

پارک آبشار تهران12 تورهای تهرانگردی  مهمان طهران  تا پایان تابستان ادامه دارد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *