جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تهیه غذای سناتور تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۳۹۷

اگر در حوالی شهر زیبا هستید و وقتی برای پخت و پز ندارید برای شما پیشنهادی ویژه داریم. حتما به تهیه غذای سناتور تهران زنگ بزنید و غذاهای خوشمزه سناتور را در درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید اگر از آن دسته از افرادی هستید که با هواپیما یا قطار زیاد سفر می کنید یا در هتل های مختلفی اقامت داشته اید و حتی از رستوران های خاص غذا های رژیمی سفارش می دهید؛ قطعا نام تهیه غذای سناتور به گوشتان خورده است. این تهیه غذا دارای کادر اصیل اصفهانی می باشد و شما می توانید طعم غذاهای اصیل اصفهانی را در این تهیه غذا نوش جان کنید. تمامی غذاهای این رستوران از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه شده است.
به طور کلی کترینگ یک واژه انگلیسی است که به معنی تهیه غذا و عرضه انواع غذا و نوشیدنی برای مکان های خاص است. بدین معنا که غذا و نوشیدنی ها در محلی مشخص درست شده و سپس برای مکان های مختلفی سرو می شوند.
روزهای سرویس‌دهی: همه روزه
شماره تلفن بیرون بر سناتور: ۴۴۳۶۵۱۲۱
آدرس: شهر زیبا، میدان کودک

 1 0 تهیه غذای سناتور تهران

 3 2 تهیه غذای سناتور تهران

 2 1 تهیه غذای سناتور تهران

 5 4 تهیه غذای سناتور تهران

 4 3 تهیه غذای سناتور تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    اکثر غذاهای رستوران خوب هستش ، علاوه بر سرویس داخلی رستوران ، ما یکبار تلفنی هم غذا سفارش دادیم که همون کیفیت و بسیار تمیز و مرتب و از همه مهم تر به موقع برامون ارسال شد. استیک با سس آلفردو این رستوران حرف نداره و پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    اکثر منو این مکان رو سفارش دادم و تست کردم و واقعا کیفیت عالی بوده

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    اینجا واقعا خیلی غذاهاش خوبه.به خاطر معماری خاصی هم که داره بسیار مناسب برای دعوت از مهمونای خاصتون هست

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    کیفیت غذا خوب بود برخورد هم همینطور من و خانواده راضی بودیم به دیگران هم توصیه میکنم

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    گرفتيم نوشيدني ها هم ليموناد و بلك چري (بواي افرادي ك طعم ترش ميپسندند توصيه ميكنم) خيلي خوب بود. غذاي اصلي استيك فلورنتين با سس البالو بيف استروگانف(با سيب زميني برشته فر خورده عاليه عالي) و سالاد اسفناج ك متفاوت و خوش طعم بود. اميدوارم هميشه كيفيتشون همينطوري بمونه. خيلي راضي بوديم و اينبار هم استيك فلورنتين و فيله مرغ تمپورا سفارش داديم كه واقعااا عالي بود … جم غذا دو برابر چیزی بود که من پیش‌بینی کرده‌بودم، اما چون تعریف همه اون غذاها را شنیده‌بودم میخواستم همه را بچشم هردو گرسنه بودیم ولی در نهایت کم آوردیم. تجربه ای که با بسیاری از رستوران‌ها داشتم این بود که در دفعات بعد به تدریج کیفیت افت میکنه. باز هم به این رستوران میرم فقط دعا می‌کنم اگر کیفیتش بهتر نمیشه کمتر هم نشه. هزینه معقولی پرداخت کردیم. اما این هزینه برای چهار نفر بود چون ما به اندازه دو نفر غذا روی میز باقی گذاشتیم. بردنی هم نبود!! استیک من که از نظر پختگی ول دان (well done) بود خیلی خوشمزه و باب طبعم بود. طعم سبزیجات به ویژه کلم بروکلی فوق‌العاده بود. من سفارش سالاد سزار (همیشگی) با تکه های مرغ سوخاری (لذیذ)، سیب‌زمینی با سس قارچ، پاستا پنه آلفردو (برای همراهم) و استیک فلورنتین با نوشیدنی افس و کوکتل دادم. عالی بوددددد. در جایی که ما نشسته‌بودیم که کمی دور بود؛ صدای موسیقی به سختی می‌رسید ولی خوب بود.

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *