جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تله پیتزا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ مهر ۱۳۹۶

تله پیتزا تهران، یکی از شعبات همین برند در شهر مادرید اسپانیا می‌باشد. جایی که در حدود ۳۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۷ میلادی اولین شعبه‌اش در این کشور افتتاح گردید. پس از چندی، مدیر عامل شرکت تله پیتزا اسپانیا به نام پابلو خوانتگی موفق به راه‌اندازی شعباتی دیگر از این برند معروف در کشورهای مختلف دنیا شد. به‌طوری‌که، اکنون شاهد گشایش شعباتی از این برند در کشورهایی از جمله آمریکای لاتین و اروپایی تا امارات متحده عربی و آنگولا هستیم. شاید باور نکنید، اما تعداد شعبات این برند به یک هزار و ۷۰۰ شعبه در دنیا می‌رسد. باید بدانید که یکی از کشورهایی که مفتخر به وجود یکی از شعبات تله پیتزا می‌باشد، کشور عزیزمان ایران است. می‌توانید دو شعبه از این برند معروف را در خیابان‌های شریعتی و مرزداران تهران پیدا کنید.
به طور کلی می‌توان گفت که یکی از رموز موفقیت این برند از پیتزا در سرتاسر جهان، استفاده نکردن از سوسیس و کالباس در تهیه آن می‌باشد. پیتزاهایی سالم که به خاطر وجود موادی باکیفیت و تازه در آن‌ها، طرفداران پروپاقرص بسیاری در دنیا و از جمله تهران دارند. حتی مشتریان حق انتخاب از میان سه نوع نان این نوع از پیتزا به نام‌های نازک و ترد، کلاسیک و نان کالزونه را نیز دارند. باید بدانید که دستور تهیه این نان‌ها، تنها در انحصار برند تله پیترا می‌باشد. در تله پیتزا تهران، همه پیتزاها در سه اندازه یک، دو و سه نفره برای مهمانان سرو می‌شوند. نظیر پیتزاهای هیجان‌انگیز و خوشمزه آتشفشان ناچو، سزار و دیلاکس این فست‌فود را در هیچ نقطه دیگری از تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید. حتی می‌توانید از طعم انواع دسرهای خوشمزه همچون سافت ژلاتوی لیوانی تله پیتزا نیز نهایت لذت را ببرید.
در مورد دکوراسیون شعبات تله پیتزا تهران، باید بگوییم که نورپردازی عالی، دیوارهای رنگ روشن و صفحه نمایش‌های بزرگ موجود در آن‌ها فضایی فوق‌العاده را برای گذراندن لحظاتی شاد برای مهمانان به وجود آورده‌اند. باید بگوییم که تله پیتزا خدمات دلیوری هم دارد. خبر خوش این‌که، با راه‌اندازی اپلیکشن تله پیتزا می‌توانید ظرف کمتر از ۳۰ دقیقه از ثبت سفارش خود، پیتزایتان را در درب منزل تحویل بگیرید.
آدرس شعبه اول
تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل رومی، نبش کوچه کارامیان، پلاک ۱۷۵۳.
شماره تماس:۷۵۶۲۰ -(۰۲۱ )
آدرس شعبه دوم
تهران، بلوار مرزداران، نبش بلوار آریافر، پلاک ۹۶.
شماره تماس:۴۴۲۴۴۱۱۳ ،۱۷۵۶۲-(۰۲۱)

تله پیتزا تهران 5 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 4 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 3 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 2 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 1 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 6 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 7 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران 8 تله پیتزا تهران

تله پیتزا تهران تله پیتزا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *