جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تعطیلی کاخ های نیاوران و صاحبقرانیه گردشی شد

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۸/۰۴ – تهران-ایرنا-در پی طرح لغو تعطیلی دوشنبه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، روزهای تعطیلی کاخ های اختصاصی نیاوران و صاحبقرانیه تغییر کرد و به صورت گردشی خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در طرح لغو تعطیلی دوشنبه های این مجموعه و گردشی شدن روزهای تعطیلی کاخ موزه ها، از ابتدای آبان ماه روزهای دوشنبه کاخ صاحبقرانیه و سه شنبه ها کاخ اختصاصی نیاوران تعطیل خواهد بود.

در طرح لغو تعطیلی دوشنبه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران که با شروع هفته گردشگری آغاز شد، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران روزهای دوشنبه نیز فعال بوده و همچون دیگر ایام هفته پذیرای گردشگران به میراث فرهنگی و تاریخی کشور است و کاخ موزه ها به صورت گردشی هرکدام یک روز در هفته به استثنای روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل است.

در این طرح به منظور ساماندهی و بهبود سطح کیفی و کمی موزه ها، هریک از کاخ موزه های این مجموعه یک روز در هفته تعطیل هستند تا برنامه های ارائه خدمات موزه ای و برنامه ریزی های مرتبط با آن به نحو شایسته انجام پذیرد؛ در طرح پیشین تمامی موزه های مجموعه دوشنبه ها تعطیل بود و در نتیجه مجموعه در این روز بازدید نداشت.

بر اساس این گزارش و پس از جابجایی روزهای تعطیلی کاخ اختصاصی نیاوران و کاخ صاحبقرانیه، موزه خودروهای اختصاصی و موزه کتابخانه اختصاصی روزهای شنبه، کوشک احمد شاهی یکشنبه ها، کاخ صاحبقرانیه دوشنبه ها، کاخ اختصاصی نیاوران روزهای سه شنبه و موزه جهان نما روزهای چهارشنبه تعطیل خواهند بود.

در برنامه ریزی تعطیلی هفتگی کاخ موزه ها سعی شده به میزان مخاطبان در موزه و حجم بازدید کننده در ایام هفته توجه شود.

مجموعه فرهنگی ـ تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و شامل کاخ اختصاصی نیاوران، کاخ صاحبقرانیه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.

81363424 6037647 تعطیلی کاخ های نیاوران و صاحبقرانیه گردشی شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *