رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ آبان ۱۳۹۳

تعطیلی هتل ها در اقلیم کردستان به دلیل بحران مالی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۸/۳۰-به گزارش خبرگزاری کردپرس، هیرش احمد رئیس اتحادیه رستوران‌دارن و هتل‌داران در کمیته گردشگری اقلیم کردستان اعلام کرد: بحران مالی و اوضاع امنیتی اقلیم کردستان و عراق همانند دیگر بخش ها تأثیرات نامطلوبی در بخش گردشگری داشته، به نحوی که از ابتدای امسال میلادی تاکنون در اقلیم کردستان ۳۰ هتل به حالت تعطیلی درآمده است.
وی گفت در میان هتل های تعطیل شده هتل های ۵ ستاره نیز به چشم می خورد.
هیرش احمد تصریح کرد: اغلب هتل هایی که به حالت تعطیلی درآمده اند در اربیل بوده اند و همچنین تعدادی از هتل ها در سلیمانیه و دهوک نیز تعطیل شده اند.
۶۰وی به بیکاری کارگران و کارمندان این هتل ها اشاره کرد و گفت: ۶۰ درصد از کارگران و کارمندان رستوران ها، هتل های اقلیم کردستان از کار اخراج شده اند.
به گفته هیرش احمد در نتیجه بحران مالی و وخامت اوضاع امنیتی بخش گردشگری از دیگر بخش ها بیشتر متضرر خواهد شد و در صورتی که این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد تأثیرات نامطلوب آن بسیار بیشتر می شود.
رئیس اتحادیه رستوران داران و هتل داران در کمیته گردشگری اقلیم کردستان تصریح کرد در راستای گذار از این بحران از دولت اقلیم کردستان درخواست کرده ایم تا امسال هزینه های برق، مالیات و بیمه شامل بخشودگی شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *