جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ تیر ۱۳۹۶

معمولا مسافران حرفه ای ترفندهایی برای خرید بلیط هواپیما دارند که بخواهند هزینه سفر اشان را کاهش دهند، همراه با ما باشید تا از رازها و ترفندهای خرید بلیط هواپیما آگاه شوید:

الی1 ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

۱. جستجوی بلیط برای تک تک اعضا
اگر می خواهید گروهی سفر کنید، علاوه بر اینکه برای کل افراد جستجو انجام می دهید، سعی کنید قیمت بلیط تک را هم جداگانه بدست بیاورید، چرا که در بسیاری از ایرلاین ها وقتی شما مثلا ۴ بلیط را جستجو می کنید، قیمت صندلی های کنار هم بالاتر به فروش می رسد این در حالی است که اگر برای فرد جستجو کنید ممکن است صندلی سمت چپ کنار پنجره خالی باشد و با قیمت پایین تری به فروش برسد.
۲. در وسط هفته پروازها را جستجو کنید
سعی کنید در آخر هفته ها که پیک مسافرت و پرواز است بلیط نخرید و خرید بلیط را به وسط هفته موکول کنید
۳. سفر در تعطیلات اجتناب ناپذیر است
با تغییر یک روز در تاریخ رفت و برگشت سفر در تعطیلات، قیمت بلیط هواپیما برای شما به صرفه خواهد شد و با این ترفند می توانید در هزینه های سفرتان صرفه جویی فوق العاده بکنید.
برای مثال کافی است در تعطیلات نوروز تاریخ برگشت شما ۱۴ یا ۱۵ فرودین باشد.
۴. از جستجوی پروازهای رفت ایرلاین های متفاوت غافل نشوید
با این که در بسیاری از ایرلاین ها هزینه پروازهای رفت و برگشت ارزان تر از پروازهای رفت است، اما برای اطمینان بیشتر پرواز های رفت و پرواز های برگشت ایرلاین ها را به دقت جستجو کنید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که دو پرواز one-way بخرید و یا نه، یک پرواز رفت و برگشت خریداری کنید.
۵. از بلیط های چارتر غافل نمانید
این یک باور غلط است که بلیط چارتر همواره ارزان تر از بلیط سیستمی است، بلکه گاهی اوقات بلیط چارتر مخصوصا در شرایط پیک پرواز گران تر است اما با این حال حتما قبل از خرید از قیمت بلیط چارتر و بلیط سیستمی مطلع شوید، آن ها را با هم مقایسه کنید و با آگاهی کامل خرید کنید.
۶. نگاهی به قیمت تورها بیندازید
اگر در سفرتان علاوه بر خرید بلیط هواپیما به رزرو هتل هم احتیاج دارید، نگاهی به پکیج تورها و یا وب سایت هایی که به شما امکان طراحی تور (خرید بلیط هواپیما + هتل به همراه خدمات دلخواه مسافرتی) را می دهند، بیاندازید.

الی2 ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

در حال حاضر جامع ترین وب سایت ایرانی که تمامی خدمات مسافرتی تور، بلیط هواپیما، پکیج تور، رزرو هتل و بیمه مسافرتی را به صورت آنلاین و ریالی فراهم آورده است آژانس مسافرتی خوش نام و نشان و با قدمت الی گشت است.
۷. تغییر فرودگاه
گاهی با تغییر فرودگاه مقصد و یا مبدا، و پرداخت اندکی بابت هزینه تاکسی یا اتوبوس، قیمت بلیط هواپیما تغییر قابل توجهی خواهد کرد و به راحتی خواهید توانست بلیط ارزان هواپیما بخرید.
۸. سفر در ایام ما بین های سیزن و لو سیزن را تجربه کنید
در روزهای بهار و پاییز که مابین، های سیزن و لو سیزن هستند، به سفر بروید در این ایام معمولا قیمت بلیط هواپیما و هتل بسیار مناسب هستند و خبری از شلوغی مسافران نیست، با خیالی آسوده و به دور از هیاهو و شلوغی به مسافرت با هزینه معقول بروید.
۹. عضو باشگاه مشتریان شوید
در هنگام خرید آنلاین، حتما عضو باشگاه مشتریان شوید، با عضویت در باشگاه مشتریان از امتیازات ویژه و تخفیف در خریدهای بعدی بهره مند خواهید شد.
۱۰. شبکه های اجتماعی را دنبال کنید
بسیاری از فروشندگان بلیط هواپیما یا ایرلاین ها، تخفیفات را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام می کنند.
۱۱. عضویت در خبرنامه
سعی کنید در خبرنامه ها عضو شوید، تا در لحظه از تخفیفات و آفرها با خبر شوید و به موقع خرید کنید.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مریم

    سلام
    خیلی خوشحالم که به راحتی میتونیم بدون مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی بلیط های مسافرتی خودمون رو تهیه کنیم.
    من معمولا برای خرید بلیط هواپیما سایت های علی بابا، الی گشت و آویــــتو رو چک میکنم.

    ۱۱ مهر, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد