رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ مهر ۱۳۹۳

تدارک برنامه‌های ویژه در کاخ نیاوران

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۷/۰۱-مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه های ویژه و متنوع به استقبال هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام رفته است.

نمایشگاه «عکس دفاع مقدس به روایت سعید صادقی»، دارنده نشان های «شجاعت» و «درجه یک هنری»، به همراه کارگاه آموزشی با رویکرد «عکس واقع گرایانه» در نگارخانه جهان نما از جمله این برنامه ها است.

نمایشگاه «۸ سال دفاع در قاب تصویر» با همکـاری مـوزه دفــاع مقــدس در کوشک احمدشاهی و نمایشـگاه کتاب از انتشارات روایت فتح در ورودی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران دیگر برنامه ها را تشکیل می دهند.

نمایشگاه گروهی «از نگاه دوربین» با همکاری انجمن عکاسان حوزه دفاع مقدس که کار عکاسانی همچون امیر علی جوادیان، محسن برمهانی، ابراهیم شاطری، محمد رحیمی، مهران ارشدی، اسماعیل داوری، کاظم اخوان، سعید صادقی، سید ضیاالدین معزی، مرتضی اکبری، داور کهن ترابی، ساسان مویدی، محمد رازدشت و بهمن جلالی در کاخ موزه صاحبقرانیه بخش دیگری از این ویژه برنامه ها است.

پخش فیلم های مستند شهید آوینی درباره دفاع مقدس در ورودی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و پخش فیلم های سینمایی پر مخاطب با موضوع دفاع مقدس هر روز در چهار سانس صبح و بعد از ظهر در سالن سینمای اختصاصی کاخ نیاوران ویژه عموم مخاطبان و گردشگران دیگر برنامه های بزرگداشت این ایام هستند.

همچنین جهت ایجاد حال و هوای دوران هشت سال دفاع مقدس نواهای حماسی آن دوران از طریق رادیو کاخ در طول این هفته برای مخاطبان و بازدیدکنندگان در مجموعه پخش می شود.

علاقه مندان جهت بازدید و استفاده از نمایشگاه ها و برنامه های یاد شده می توانند تا ۶ مهر از ساعت ۳۰/۸ تا ۱۷ به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت ۱۸ فعال خواهد بود.

1 تدارک برنامه‌های ویژه در کاخ نیاوران

منبع :سازمان میراث فرهنگی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *