رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ بهمن ۱۳۹۳

تاکید یک مسئول بر لزوم جلوگیری از سوءگرایی در گردشگری سلامت

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۲- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم هماهنگی بین بیمارستان‌ها و شرکت​های حد واسط و گردشگری برای فعالیت در زمینه گردشگری سلامت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان، دکتر ایرج نظری در نشست هماهنگی گردشگری سلامت که امروز (۱ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در بخش گردشگری سلامت، کار ساده​ای نیست و در عین حال اگر در این زمینه برنامه​ریزی و مشخص نشود که هر ارگان تا چه حد و مرزی باید کار را انجام دهد، قطعا با معضلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

وی افزود: در گذشته به دلیل نابسامانی​هایی که در امر گردشگری سلامت وجود داشت، ظرفیت​های ما در جای خود معرفی نشدند ولی اکنون در حال نزدیک شدن به نتیجه هستیم تا کار را به صورت رسمی و منظم آغاز کنیم.

نظری گفت: زیرساخت​های لازم برای یک سری از خدماتی که می​خواهیم ارائه دهیم، به خوبی فراهم نشده است و همین موجب ضعف در اجرای برنامه​ها خواهد شد لذا کسانی که می​خواهند به بخش گردشگری سلامت وارد شوند باید این مسائل را در نظر بگیرند و نگذارند کوچکترین مشکلی پیش بیاید.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نگرانی در بخش گردشگری سلامت بیشتر مربوط به فضاهای فیزیکی است که در اختیار بخش​های مختلف درمانی استان خوزستان قرار دارند. ما حتی در بعضی بیمارستان​های خصوصی روزهایی را داریم که ۱۳۰ درصد اشغال تخت دارند و این حجم کار می‌تواند موجب به وجود آمدن مشکلاتی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: بیمارستان​ها خدماتشان را قبلا ارائه می‌کردند و اکنون نیز ارائه می‌دهند بنابراین در بحث بیمارستان​ها خیلی مشکلی نداریم اما از آنجایی که در زمینه گردشگری سلامت، ارگان‌های دیگری همچون شرکت​های حد واسط و گردشگری به مجموعه ما اضافه شده​اند و از این به بعد قرار است حضور داشته باشند، باید هماهنگی بین این دو بخش با بخش​های ذی‌ربطی که در حال ارائه خدمات نهایی هستند بسیار دقیق و منظم و با حدود مشخصی باشد تا هیچ گونه سوءگرایی در این روابط ایجاد نشود و همه بیماران بتوانند به صورت مساوی و با شرایط یکسان از خدمات استفاده کنند.

46 تاکید یک مسئول بر لزوم جلوگیری از سوءگرایی در گردشگری سلامت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *