رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ تیر ۱۳۹۳

بیشترین متقاضی تهران‌گردی برای برج میلاد است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۱۶ – قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: از میان ۹ مسیر تورهای تهرانگردی ویژه ماه مبارک رمضان تور برج میلاد تهرن بیشترین متقاضی را از آن خود کرده است.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، حمیدرضا بتو با اشاره به اینکه امسال نخستین باراست که تور تهرانگردی ویژه ماه مبارک رمضان به صورت منسجم برنامه ریزی شده است، افزود: البته استقبال شهروندان از تورهای تهرانگردی مسیرهای مذهبی نیز در طول چند روز اخیر مناسب بوده است و پیش بینی می شود که همچنان استقبال شهروندان از این تورها تا انتهای ماه مبارک رمضان بیشتر شود.

وی ادامه داد:گردشگری ایام ماه رمضان به دو بخش پیش از افطار و پس از افطار تقسیم شده است که در برنامه های پیش از افطار پنج مسیر گردشگری طراحی شده که چهار مسیر آن به برج میلاد و یک مسیر آن به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ختم می شود.

قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: برنامه از سه ساعت پیش از افطار آغاز می شود و مقاصد گردشگری مورد بازدید قرار می گیرد و در نهایت به برج میلاد و حضور در جشنواره رمضان ختم می شود.چهار مسیر نیز برای بعد از افطار و شب های ماه رمضان طراحی شده که سه مسیر از آنها داخل شهر تهران است و یک مسیر زیارت حرم حضرت معصومه (ع) و مسجد مقدس جمکران را شامل می شود.

به گفته وی این تورها با همکاری ۲۰ آژانس خدمات مسافرتی برگزار می شود که مورد تائید سازمان میراث فرهنگی هستند و مجوزهای قانونی داشته و از سوی شهرداری تائید صلاحیت شده اند و قیمت تورها نیز از ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان برای تور قم و جمکران متغیر است.

قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تاکید کرد: سعی کرده ایم حداقل قیمت ها را تعیین کنیم تا همه شهروندان بتوانند از ظرفیتی که شهرداری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و آژانس های گردشگری ایجاد کرده ، استفاده کنند.
 بیشترین متقاضی تهران‌گردی برای برج میلاد است

           
 

نظر کاربران :

  • مژگان

    چرا معماری این برج دراز انقدر قشنگه؟

    ۲۴ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *