جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بوستان شغاب بوشهر

تاریخ بروزرسانی :
۶ آذر ۱۴۰۰

بوستان شغاب بوشهر از جمله بوستان های زیبا و تاریخی بندر بوشهر است که در خیابان بهمنی، خیابان ساحلی روبه‌روی بیمارستان نیروی هوایی بوشهر واقع شده است. پارک شغاب بوشهر در زیر خاک خود آثار مربوط به دوره ایلامیان را دارد. در حال حاضر از این محوطه تاریخی به عنوان بوستان استفاده می‌شود.

قرار گیری پارک شغاب بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس چشم اندازی بی نظیر و زیبا بدان بخشیده است. از سویی به دلیل وجود امکانات تقریبا مناسبی که در این پارک برای گردشگرانی که به بوشهر سفر می کنند تدارک دیده شده است. پارک شغاب می تواند برای مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی و یا سایر گردشگران در سایر فصول سال، محوطه ای زیبا برای برپایی کمپ های آنان باشد. تا علاوه بر امنیت از طبیعت و هوای لذت بخش پارک شغاب بوشهر نهایت استفاده را ببرند.

بوستان شغاب بوشهر بوستان شغاب بوشهر

البته گفتی است بوستان های ساحلی دیگری در همین مسیر یعنی در کناره های جاده ساحلی بوشهر واقع شده است که در صورت تراکم جمعیت گردشگران می توانید به سراغ آن پارک های ساحلی بوشهر هم بروید همچون بوستان قوام بوشهر، بوستان صدف بوشهر، بوستان ساحلی بوشهر، بوستان مرجان بوشهر، بوستان صدف بوشهر، پارک دانشجو یا ساحل آب شیرین کن…

روز ۱۸ اسفند در تقویم خورشیدی، سالروز تاسیس مدرسه سعادت و روز بوشهر نام گرفته است.این پارک به علت قدمت بسیار کهن جزو مهمترین جاذبه های طبیعی استان بوشهر محسوب می شود.

بوستان شغاب بوشهر1 بوستان شغاب بوشهر

نحوه دسترسی

آدرس : بوشهر، خیابان بهمنی، خیابان ساحلی، روبه‌روی بیمارستان نیوری هوایی

 

 

148 بوستان شغاب بوشهر

 

 

151 بوستان شغاب بوشهر

152 بوستان شغاب بوشهر

بوستان شغاب بوشهر2 بوستان شغاب بوشهر

بوستان شغاب بوشهر3 بوستان شغاب بوشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *