رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

برنامه‌ریزی صعود ۱۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۲/۰۱-مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از برنامه‌ریزی در راستای صعود بیش از ۱۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در مراسم آغاز سال راهیان نور غرب کشور در سالروز عملیات بازی دراز خبر داد.

علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت:سال راهیان نور غرب و به ویژه استان کرمانشاه همزمان با عملیات غرورآفرین بازی دراز در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای عملیات بازی دراز بعد از نماز مغرب و عشای روز سوم اردیبهشت، گفت: این یادواره در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

یوسفی‌راد صعود به ارتفاعات بازی دراز با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر کشوردر صبح روز چهارم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز را اصلی‌ترین برنامه بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز دانست و گفت: بعد از برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز در محل یادمان و زیارتگاه شهدای بازی دراز برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه شامل مراسم مداحی، اجرای وِیژه برنامه‌های باستانی و… برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته شاهد صعود ۱۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در مراسم سالروز عملیات بازی دراز بودیم، گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده امسال شاهد حضور پرشورتر اقشار مختلف مردم در این مراسم خواهیم بود.

به گفته یوسفی‌راد امسال دومین سالی است که مراسم آغاز سال راهیان نور غرب کشور در سالروز عملیات بازی دراز برگزار می‌شود و از مسئولین کشوری برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

1064 برنامه‌ریزی صعود 15 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *