رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ مرداد ۱۳۹۳

برای سفر به شیراز نترسید

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۵/۱۰ – رییس اتحادیه هتلداران استان فارس با اعلام این‌که ۵۰ درصد از ظرفیت هتل‌های این استان خالی است‌، گفت: مسافران برای سفر به شیراز نباید بترسند که مبادا جالی خالی در این شهر پیدا نکنند.

حمید سجادیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعتراض‌هایی که نسبت به کمبود اماکن اقامتی در شهرهای گردشگرپذیری همچون اصفهان و شیراز شده است‌، ادامه داد: این‌ها تبلیغاتی سوء است که به ضرر صنعت هتل‌داری کشور تمام می‌شود. در حال حاضر بسیاری از شهرهای کشور، ظرفیت پذیرش مهمان را دارند و نباید ترمز سفر کشیده شود.

وی اضافه کرد: این موضوع را که گفته می‌شود، «در اصفهان با کمبود اقامتگاه مواجه هستیم» اصلا قبول ندارم، چرا که برخی تورگردانان وقتی نمی‌توانند در هتل ۵ ستاره‌ی این شهر اتاق رزرو کنند،‌ اعلام می‌کنند کل شهر جا برای خواب ندارد. درحالی‌که این تبلیغات سوء است و فقط باعث می‌شود مسافران از رفتن به شهرهایی، مثل اصفهان و شیراز بترسند.

او سپس با بیان این‌که هتل‌های شهر شیراز از ابتدای سال تا به حال فقط روزهای اول تا هفتم فروردین ماه با صد درصد ظرفیت، اشغال شده بودند و باقی روزها، ظرفیت آن‌ها خالی بود‌، افزود: تبلیغاتی که آن روزها درباره کمبود امکانات اقامتی در شیراز شد‌، باعث شد بسیاری از مردم نیمه دوم تعطیلات نوروز به شیراز سفر نکنند‌، چون نگران بودند جای خالی برای خواب در این شهر پیدا نشود.

سجادیان با اشاره به این‌که استان فارس در حال حاضر ۶۴ هتل با شش‌هزار و ۸۴۰ تخت دارد که از آن میان ۴۸ هتل با چهارهزار و ۶۲۰ تخت به شهر شیراز اختصاص دارد، گفت: با توجه به سه هتل تازه تاسیس در شیراز و همچنین کاهش سفر در ماه مبارک رمضان، هم‌اکنون سطح اشغال هتل‌های این شهر به حدود ۵۰ درصد رسیده و ۵۰ درصد ظرفیت‌ خالی است و تخت‌های این شهر آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارد.
-شاپوری-شیراز برای سفر به شیراز نترسید

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    آقو برای چی چی برای سفر به شیراز باید ترسید؟؟ دلتون میاد…شهر ب این خوبی… مردم ب این گلی…هوا ب این پاکی….کل ایرانو بگردین مثل شیراز پیدا نمیکنین از ما گفتن بود

    ۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *