رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ بهمن ۱۳۹۵

بایدها و نبایدهای مسافرت

لینک این مطلب کپی شد!

بایدها ...

هوشیار باشید

۱. هوشیار باشید
در طول سفر هوشیار باشید و با دقت به تمامی اتفاقاتی که در اطراف شما می افتد نگاه کنید. بی دقتی و بی توجهی شما باعث می شود به راحتی طعمه جیب برها شوید.

۲. نگه داشتن پول اضافی در جیب مخفی
وقتی با اوضاع تاسف بار جیب بری روبرو می شوید،خب باید به هتل بازگردید و یا به مقامات گزارش دهید.اما می بینید که در جیب خود حتی یک سکه هم ندارید. توصیه ما به شما این است که همیشه مقداری پول در جیب مخفی خود بگذارید تا در این شرایط از آن استفاده کنید.

۳. نگهداری اسناد مهم
اسناد مهم شامل پاسپورت و کارت شناسایی می شود. تامین امنیت این اسناد باید اولویت شما باشد. از دست دادن این اسناد مشکلات زیادی را برایتان پیش خواهد آورد.

نبایدها …

۱. پول نقد زیاد همراه نداشته باشید
پول نقد زیادی همراه دارید و هنگام بیرون رفتن آن را در اتاق هتل می گذارید. توصیه ما این است که نه پول خود را در هتل بگذارید و نه پول زیاد هنگام بیرون رفتن با خود داشته باشید.استفاده از کارت بهتر است.

۲. وسایل خود را به نمایش نگذارید
هنگامی که بیرون هستید،از تلفن همراه خود، تبلت، دوربین و وسایلی نظیر آن زیاد استفاده نکنید و یا هرجایی در دست نگیرید. همین وسایل دزدان را وسوسه می کند.

۳. مردم محلی را فراموش نکنید
هنگام سفر به خارج از کشور،مهم ترین چیز این است که نسبت به آداب و رسوم محلی آن کشور اطلاعاتی کسب کنید تا کاری انجام ندهید که توهین آمیز باشد.

 بایدها و نبایدهای مسافرت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *