جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

هایتورینگ بزرگترین بانک گردشگری تورهای برتر داخلی و خارجی با هدف ارتقاء سطح کیفی و افزایش ترافیک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی راه اندازی گردیده است.

آژانس های مسافرتی و هواپیمایی:
۱. با توجه به دید دراز مدت به این مهم که یکی از چرخه های اقتصادی کشور جذب توریست داخلی و خارجی از طرف متخصصان رشته گردشگری است,هایتورینگ میتواند سکوی پرتابی برای متخصصان شاخه گردشگری, این قطب مهم از اقتصاد اعم از آژانس ها و بازاریابان گردشگری باشد.
۲. با هایتورینگ آژانس های مسافرتی میتوانند با سهولت و سرعت هر چه بیشتر اقدام به معرفی و ثبت تورهای خود در سیستم مدیریت ساده و اختصاصی آژانس های مسافرتی و هواپیمایی نمایند و تورهای سیاحتی و زیارتی خود را روزانه در معرض دید هزاران نفر قرار دهند.
۳. فرقی ندارد تور شما برای کدام شهر یا کشور باشد( تور ترکیه+تور آنتالیا+تور استانبول+تور تایلند+تور بانکوک+تور پاتایا+تور ارمنستان+تور دبی+تور هند+تور چین+تور آلمان+تور فرانسه+تور پاریس+تور برزیل+تور کیش+تور مشهد+تور کربلا+تور طبیعت گردی+تور یکروزه+تور اصفهان+تور لرستان+تور شیراز+حتی در امر ویزای شینگن+ویزای آلمان+ویزای اروپا+ویزای آمریکا+وقت سفارت+اقامت اروپا+اقامت استرالیا+اقامت آلمان+اقامت آمریکا, همه و همه را در هایتورینگ ثبت و به جمع رقبای خود پیوسته و از آن ها پیشی بگیرید زیرا هایتورینگ با تمام کلمات تور و ویزا و کلمات مرتبط جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو داشته و کاربران مستقیم این سایت افرادی هستند که در ضمینه گردشگری فعالیت داشته و یا به دنبال مکان دلخواه برای مسافرت و گذراندن تعطیلات خود میباشند.
مسافران:
۱. یکی از اهداف مهم هایتورینگ ایجاد بستری امن و قابل اعتماد برای مسافران با معرفی آژانس های مسافرتی برتر ایران میباشد.
۲. هایتورینگ برای مسافران و گردشگران مرجعی کامل و معتمد در امر( تورهای داخلی و تورهای خارجی+یافتن آژانس مسافرتی مطمئن چه از نظر قیمت تور و چه از نظر کیفیت تور+بررسی و معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان برای سفری هدفمند تر میباشد.
۳. معرفی و بررسی هتل های مختلف ایران و جهان جهت انتخاب درست گردشگران برای مقصد مورد نظر خود.
tailand.hitouring.9 بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

photo 2016 05 24 22 36 02 بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

%name بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

maldive islands hitouring بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

kish.hitouring بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

dubai.hitouring.2 بانک آژانس های مسافرتی و هواپیمایی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد