جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بام راستین ایران ، میزبان جشنواره شهر برفی

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ – شهر افوس از توابع شهرستان بوئین میاندشت در غربی‌ترین نقطه استان اصفهان با ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا از بلندترین شهرهای کشور است که از آن به “بام راستین ایران” یاد می‌شود، امسال میزبان جشنواره شهر برفی است.

شهردار افوس در گفت‌وگو به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، در بوئین میاندشت، با بیان اینکه اولین جشنواره سالانه شهر برفی استان اصفهان به میزبانی شهر افوس برگزار می‌شود، گفت: به شکرانه نعمت زیبای برف با حضور هنرمندان، مبتکران مجسمه ساز و تمام علاقه‌مندان اولین جشنواره سازه‌های برفی در شهر افوس برگزار می‌شود.

روح الله بابایی زمان برگزاری این جشنواره را نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این جشنواره در محل سرچشمه افوس برگزار خواهد شد و در پایان به سه اثر برگزیده که آثار آنها معیارهای داوری را کسب کرده باشند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شهردار افوس افزایش نشاط و شادابی اجتماعی، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری و تولید سازه‌های برفی و ظهور استعدادها را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و ادامه داد: معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر افوس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

بابایی با اشاره به عدم دریافت هزینه ورودی از شرکت کنندگان در این جشنواره تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب تیم‌های ۲ تا ۵ نفره یا به صورت انفرادی در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام در این جشنواره به دو صورت الکترونیکی و حضوری است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.shahrebarfi.ir و تکمیل فرم ثبت نام در این سایت، یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره شهر برفی به آدرس استان اصفهان، شهرستان بوئین میاندشت، شهرداری افوس نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند. هم‌چنین متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری آثارشان باید حتما فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کنند.

مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان وقت اداری پنجم بهمن ماه است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۷۲۵۴۵۲۲۲۰ (دبیرخانه جشنواره شهر برفی افوس) تماس حاصل کنند. زمان دقیق برگزاری جشنواره متعاقبا به اطلاع شرکت کنندگان و علاقه‌مندان خواهد رسید.
20140102140848 1680x1050 3 بام راستین ایران ، میزبان جشنواره شهر برفی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد