رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ شهریور ۱۳۹۲

باغ وحش بابلسر

لینک این مطلب کپی شد!

باغ‌ وحش بابلسر باغ ‌وحشی خصوصی واقع در خیابان دریا در نزدیکی مرکز سرطان‌ شناسی بابلسر ‌است. این باغ ‌وحش که از آن با عنوان پارک ‌وحش نیز یاد می‌شود از حیواناتی همچون گوش سیاه که نوعی گربه وحشی است، خرس، میمون، چهار قلاده شیر، شتر، چهار گرگ بالغ و… نگهداری می کند.

-بابلسر-1361849288 باغ وحش بابلسر

هرچند که در مورد نقل و انتقال بی‌ضابطه حیوانات به باغ ‌وحش بابلسر و همچنین ساختمان و تاسیسات ناکارآمد و همینطور شرایط نامناسب نگهداری حیوانات در آن انتقادهایی هم صورت گرفته ‌است و باغ وحش بابلسر با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد اما هنوز رسیدگی لازم به انجام نرسیده است.
files.php_ باغ وحش بابلسر

سال هاست گزارش هایی درباره وضعیت این باغ وحش در رسانه ها منتشر می شود اما همچنان کسی از مسوولان برای خاتمه دادن به وضعیت ناگوار نگهداری از حیوانات در این باغ وحش اقدامی نکرده است. قفس های کوچک و کثیف این باغ وحش با استانداردهای بین المللی باغ وحش فاصله های بسیاری دارد. با وجود این همچنان باغ وحش بابلسر نه تنها به کار خود ادامه می دهد که در برخی موارد گونه های نادر جانوری هم به این باغ وحش ارسال می شود.

پیشنهاد ویژه

برای بازدید از این باغ وحش بلیط کم بهایی از شما دریافت می شود. باغ وحش بابلسر در ابتدای بلوار ساحلی بابلسر واقع شده است به عبارتی خیابان دریا، لب ساحل، هم جوار هتل بین المللی و مرکز سرطان شناسی شهر بابلسر.

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    باغ وحش دیدنی حیوانات مختلفی و گوناگونی داره در کل باغ وحش خوبی است

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    این باغ وحش افتضاح هست قفس حیوان ها به حدی کوچیکه که فکر میکنم دیگه حیونها یادشون رفته چجوری رو دستو پاشون جرکت میکردن.امیدوارم فکری به حالش بکنن

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    باغ وحش ديدني حيوانات مختلفي و گوناگوني داره در كل باغ وحش خوبي است

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    مکان خیلی خوب. با انواع حیوانات وحشی و پرندگان بود. بلیطش تو سال ۹۶ ۵۰۰۰ تومن بود. محیطش تمیزه ولی یه کم بوی حیوانات میده که اجتناب ناپذیره

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    توی این باغ وحش بابلسر گرگ ها توجه زیادی به خودشون جلب میکنند چون واقعا زیبا هستن

    ۲۵ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *