جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازدید حدود ۲۸هزار نفر از اماکن گردشگری تهران طی ۸ ماه

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ۵۲۰ تور گردشگری در پایتخت طی ۸ ماه اخیر گفت: در این مدت ۲۸هزار نفر در تورها حضور پیدا کرده و از اماکن گردشگری شهر تهران بازدید کرده اند.

به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیار پارسیان با تاکید بر اهداف شهرداری تهران در راستای توسعه گردشگری در پایتخت اظهار کرد: از ابتدای امر تلاش ما این بود تا با ایفای نقش تسهیل گری و مشارکت بخش خصوصی اماکن گردشگری تهران را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم. در همین راستا طی سال های گذشته و به ویژه ۸ ماه اخیر با برگزاری تورهای مختلف این امکان را فراهم کردیم تا مردم زیبایی های تهران را بهتر از قبل بشناسند.

وی افزود: برگزاری تورهای دانشجویان و دانشگاهیان، مدیران سرای محلات، روحانیون و ائمه جماعت مساجد تهران، ایثارگران و خانواده شهدا، خانواده نظامیان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه، معلمان و فرهگیان، دانش آموزان و تورهای ویژه معلولین و گروه های خاص از مهم ترین اقداماتی بود که طی ماه های گذشته به طور مستمر انجام شد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به حضور گستره شهروندان در تورهای نوروز گفت: تنها در ایام تعطیلات نوروز ۲۰۰ تور را با حضور ۸ هزار شهروند تهرانی و شهرستانی برگزار کردیم. به غیر از این تعداد، در ماه های گذشته حدود ۳۲۰ تور گردشگری با حضور ۲۰ هزار نفر و با محوریت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری تهران برگزار شد.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، هوشیار در پایان عنوان کرد: به طور کلی در ۸ ماه اخیر ۵۲۰ تور گردشگری با حضور ۲۸ هزار نفر از شهروندان برگزار شد که این میزان در نوع خود بسیار بالا و قابل توجه است.

302 بازدید حدود 28هزار نفر از اماکن گردشگری تهران طی 8 ماه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *