جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار سیمرغ قشم

تاریخ بروزرسانی :
۱ دی ۱۳۹۸

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل ۴ طبقه است که در قسمت زیرزمین ۲۴ واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول ۷۱ واحد تجاری جود دارد و طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . . ما به مسافران تور قشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.

مجتمع تجاری سیمرغ قشم در ۴ طبقه ی تجاری و با نما و سبکی امروزی با کمک معماری نوین روز در میان انبوه پاساژ ها و مجتمع های تجاری این شهر جلب توجه می کند. در مجموع می توان بازار سیمرغ را از بازارهای شلوغ و پر طرفدار قشم دانست که مشتریان آن از میان تمامی گردشگرانی است که به قصد تفریح یا حتی خرید به این جزیره ی ساحلی می آیند.بازار سیمرغ قشم از جمله بازارهایی است که در زمانی ساخته شد که اکثریت بازارها با هدف بهبود فرآیند خرید و فروش بین فروشنده و خریدار به روش نو و جدید به دور از فروش های سنتی به وجود آمد. میتوان حدس زد بازار سیمرغ شاید در اولین گام های پیشرفت بازار قشم و تاسیس مراکز تجاری نو در جزیره ی زیبای قشم ساخته شد. این بازار در مرکز جزیره و در مسیر مسافرانی قرار دارد که از سمت بندر لافت و از راه جاده وارد جزیره ی زیبای قشم می شوند. متجمع تجاری سیمرغ کنار بازار سیتی سنتر قرار داره.

بازار سیمغ 1 بازار سیمرغ قشم

پاساژ سیمرغ قشم دارای انواع خدمات برای آسایش مشتریان و مراجعان خود می باشد. از جمله ی آن ها می توان به رستوران، کافی شاپ و سالن بیلیارد این مجموعه اشاره کرد که تمامی آن ها در طبقه دوم مجتمع قرار دارند. از دیگر امکانات ویژه مجتمع تجاری سیمرغ تهویه ی مطبوع و سیستم پیجینگ آن است.

آدرس بازار سیمرغ قشم : قشم، میدان امام قلی خان

بازار سیمرغ بازار سیمرغ قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *