جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اپلیکیشن نظارت بر خدمات سفر رونمایی شد

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

اپلیکیشن «نظارت بر خدمات سفر» که قرار است با شماره ۰۹۶۲۹ و پرتال جامع گردشگری ایران به آدرس visitiran.ir در نوروز ۱۳۹۷ خدمات به مسافران ارائه کند، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر که به صنایع دستی بومیان اختصاص دارد، صبح امروز ۱۵ اسفندماه با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح شد.

وی در این افتتاحیه از غرفه های صنایع دستی نمایشگاه بازدید کرد.

این نمایشگاه که قرار است تا ۱۸ اسفند ماه ادامه پیدا کند در نخستین روز غرفه‌داران را به خاطر عدم امکانات لازم ناراضی کرده و مسئول غرفه محصولات چرمی البرز از کمبود میزها که در امر چیدمان غرفه ها مهم است ناراضی است و می‌گوید: «برای غرفه ۹ متری چیزی معادل یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان پول پرداخت کرده‌ام در حالیکه ریز هزینه‌ها خیلی خنده‌دارتر از مبلغی است که من پرداخته‌ام.»

این غرفه‌دار ادامه می‌دهد: «به عنوان مثال هزینه جارو کشیدن یک غرفه ۹ متری ۱۵ هزار تومان است یا حمل صنایع دستی ۴۰ هزار تومان (حتی اگر غرفه مورد نظر در نزدیکترین ورودی یا خروجی های نمایشگاه باشد) و یت محکم کردن پیچ های غرفه ۵۰ هزار تومان! اما در حال بی‌نظمی حاکم بر این فضا چیزی فراتر از تصورات ما است.»
اپلیکیشن اپلیکیشن نظارت بر خدمات سفر رونمایی شد

نکته اعتراض‌آمیز دیگر ساعات محدود نمایشگاه است که از ۱۰ تا ۱۷ است و بازدیدکننده‌ها را ناراضی کرده است.

در ادامه این افتتاحیه علی اصغر مونسان که در مراسم حضور داشت از مردم کشور درخواست کرد تا با مراجعه به پورتال جامع گردشگری از ظرفیت های استان های کشور آگاهی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از استان‌ها از جذابیت‌های قابل توجهی نسبت به دیگر کشورها برخوردار است.

مونسان افزود: میراث فرهنگی سعی دارد با ارائه خدمات بیشتر و ارزان‌تر در نوروز ۱۳۹۷ گردشگران استان‌های کشور را افزایش دهد.

رییس سازمان میراث فرهنگی این سامانه نظارت بر خدمات سفر را که پیش از این بیشتر برای اعلام شکایات بوده را برای معرفی خدمات هرچه بهتر گردشگری معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری آنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *