جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

انواع روش های اقامت و مهاجرت به کانادا

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ دی ۱۳۹۵

کشور کانادا در حال حاضر به عنوان کشوری شناخته شده است که دارای یک سیاست باز برای مهاجرت پذیری بوده و هم اکنون بیشتر ۳۴ گروه قومی مختلف را در خود جای داده است .

در سال های گذشته بیشتر افرادی که می خواستند به کانادا مهاجرت کنند

از روش نیروی متخصص فدرال اقدام میکردند، ولی به مرور زمان روش های متنوعی برای مهاجرت به کانادا به وجود آمد.

چون کسانی که از طریق نیروی متخصص فدرال قصد مهاجرت به کانادا را داشتند، به خاطر شرایط خاص این روش بسیار محدود می شدند، به همین دلیل به سایر روش های مهاجرت به کانادا روی آوردند.

ما در اینجا قصد داریم که روش های متنوع برای مهاجرت و اقامت کانادا را به شما معرفی کنیم تا شما متقاضیان عزیز با توجه به شرایط شخصی خود یکی از بهترین روش ها را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید:

در ادامه هر یک از روش های مهاجرت به کانادا را به صورت خلاصه معرفی خواهیم کرد:

نیروی متخصص فدرال:

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال را دارند، با توجه به توانایی هایشان مورد ارزیابی قرار میگیرند. هدف اصلی از این روش جبران کمبود نیروی متخصص در بازار کار کشور کانادا است.

خوداشتغالی فدرال:

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی فدرال مخصوص افرادی است که دوست دارند برای خودشان و مطابق با تخصص خودشان کار کنند و در استخدام شرکت یا سازمانی نیستند.

از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی می باشد که به سرعت و راحتی مهاجرت اهمیت بیشتری می دهند. در این روش از مهاجرت، متقاضی نیازی به یادگیری و داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد و می تواند در هر یک از شهر های کانادا اقامت گزیند

از طریق کارآفرینی:

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی برای افرادی مناسب است که هم تجربه کار تجاری و هم سرمایه ای دارند و می توانند با تکیه بر تجربه و سرمایه خود در کانادا کسب و کاری راه انداخته و ایجاد شغل نمایند.

از طریق کارآفرینی استانی:

بر اساس قوانین مهاجرت به کشور کانادا، هر یک از استان های کانادا به صورت مستقل در جهت پیشرفت خود و رونق بازار کار بطور چشم گیر، به دنبال پذیرش مهاجرت کنندگان از طریق سرمایه گذاری هستند، این امر نه تنها به نفع استان های این کشور است بلکه تا حد زیادی به نفع مهاجران شده است.

مهمترین استان هایی که در برنامه استانی شرکت می کنند:

انتاریو

مانیتوبا

نیوبرانزویک

کبک

بریتیش کلمبیا

جزیره پرنس ادوارد

ساسکاچوان

از طریق تحصیل:

بر اساس برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، دانشجویان و کارگران خارجی که دارای ویزای موقت می‌باشند می‌توانند ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.

از طریق ویزای کار:

ویزای کار جهت کار و زندگی موقت در کانادا می باشد و به معنی گرفتن اقامت دائم در کانادا نیست اما امکان تقاضا برای اقامت دائم از داخل کانادا امکان پذیر می باشد.

از طریق ازدواج و خویشاوندان:

در صورتیکه یکی از خویشاوندان نزدیک شخص تقاضا دهنده ی مهاجرت به کانادا در کشور کانادا سکونت داشته باشند، مانند همسر، فرزند، پدر و مادر، که هرکدام از این بستگان دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا باشند، متقاضی می تواند از طریق برنامه اسپانسرشیپ اقامت کانادا را دریافت کند.

یک روش دیگر نیز برای دریافت اقامت کانادا وجود دارد و آن این است که اگر شخصی به عنوان پرستار خانگی وارد کشور کانادا شود بعد از یک مدت زمان معین می تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کند.

 

canada ontario ottawa river انواع روش های اقامت و مهاجرت به کانادا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *