جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

انتشار کتاب : گردشگری پایدار از گردشگری انبوه تا بوم گردی

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ خرداد ۱۳۹۶

?به همت گروه مدیریت و برنامه ریزی گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی کتاب “گردشگری پایدار: از گردشگری انبوه تا بوم گردی” منتشر شد.
?این کتاب به نویسندگی آنتون فیشر و با ترجمه سیامک سیفی، عادل نیکجو(پژوهشگران گروه مدیریت و برنامه ریزی گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی) و دکتر معصومه توانگر، عضو هیات علمی گروه مدیریت و برنامه ریزی گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی انتشار یافته است.
☘️در معرفی این کتاب آمده است:
گردشگری محرک اقتصادی مهم و رو به رشد در سراسر جهان محسوب می شود که علاوه بر مزایایی چون سودآوری اقتصادی و اشتغال زاییف معایب بسیاری مانند انتشار دی اکسید کربن، تخریب محیط زیست، از بین رفتن تنوع زیستی و عدم تعادل اجتماعی را به همراه دارد. ایده پایداری می تواند با تغییر در رفتار جمعی گردشگران، به کاهش اثرات مخرب ناشی از فعالیت های انسانی در گردشگری کمک کند. چارچوب کلی این کتاب به دانشجویان، برنامه ریزان و ذینفعان گردشگری کمک می کند تا درک بهتری از تعاملات بلند مدت بین اقتصاد و حفاظت از محیط زیست داشته باشند. این کتاب همچنین راهنمایی برای گردشگران می باشدو به آنها می آموزد که چگونه مسافرت و تعطیلات بعدی خود را به شکل مسئولانه تری سازماندهی کنند.
#معرفی_کتاب

IMG 20170616 212351 انتشار کتاب : گردشگری پایدار از گردشگری انبوه تا بوم گردی

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • غزال

    سلام.سال انتشار این کتاب رو می فرمائید

    ۱۰ مهر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *