رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

امسال مسافران، نوروز متفاوتی را در حوزه گردشگری کیش تجربه می کنند

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ – کیش – ایرنا – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه های عمرانی، خدماتی و شهری در جزیره کیش گفت: امسال مسافران و گردشگران، نوروزی متفاوت با سال های گذشته در حزوه گردشگری تجربه می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر مونسانˈ شنبه شب در گردهمایی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش افزود: برنامه های زیادی در حوزه یاد شده برای تحول و جهش در کیش انجام شده تا گردشگران ایام خوبی را در جزیره زیبای کیش داشته باشند.

وی تاکید کرد: حوزه گردشگری برای ما در این جزیره اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین هر چه توان داریم در این بخش متمرکز کرده ایم تا بتوانیم با رونق بخشیدن به این حوزه، زمینه توسعه و شکوفایی بخش های دیگر از جمله حمل و نقل، هتل ها و مراکز خرید را فراهم کنیم.

مونسان اظهار کرد: رانندگان بعنوان نخستین کسانی که مسافران و گردشگران در زمان ورود به جزیره با آنها روبرو می شوند باید با ارایه رفتارهای مطلوب، اخلاق نیک، شادابی و نشاط شرایطی را برای آنها فراهم کنند که قضاوت مطلوبی از حضور در جزیره داشته باشند.

به گفته وی، باید دقت کنیم جزیره کیش بعنوان یکی از قطب های گردشگری تعطیلات نوروزی کشور، میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشد که این مهم نیازمند همکاری و همراهی همه بخش ها بویژه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از زیبایی های جزیره کیش که در سرزمین اصلی نمود زیادی دارد، موضوع رفتارهای ترافیکی است لذا جا دارد شما رانندگان حمل و نقل عمومی با رعایت دقیق مقررات، مسافران را به اجرای رفتارهای ترافیکی تشویق کنید.

مونسان با بیان اینکه اقدامات سنگین و فشرده ای در حوزه زیرساخت ها و عمرانی کیش در چند ماه اخیر صورت گرفته است، افزود: همه باید کمک کنیم در تعطیلات نوروزی زیبایی های کیش دو چندان دیده شود.

وی یادآور شد: علاوه بر حوزه عمرانی، بخش های فرهنگی و گردشگری نیز رفتارهای متفاوتی در ایام نوروز برای جلب رضایت گردشگران و مسافران خواهند داشت که نوید بخش جهش و تحول بزرگی در زمینه جذب گردشگر و مسافر برای سال آینده در کیش خواهد بود.

مونسان همچنین از شتاب بخشی در انجام امور اداری و موافقت با واگذاری زمین به اعضای تعاونی مسکن ناوگان حمل و نقل عمومی کیش خبر داد که با استقبال رانندگان مواجه شد.

هم اکنون یک هزار و ۴۰۰ راننده با ۵۰۹ تاکسی سفید بی سیم و ۱۲۸ تاکسی زرد و ۷۵ دستگاه مینی بوس کار حمل ونقل مسافران را در جزیره کیش برعهده دارند.

81089052-5571432 امسال مسافران، نوروز متفاوتی را در حوزه گردشگری کیش تجربه می کنند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *