رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۶

امامزاده هلال چهل و هشتمین مکان دیدنی جهان

لینک این مطلب کپی شد!

مدیر اجرایی حرم هلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ گردشگر خارجی از ملیت‌های مختلف از این امامزاده بازدید کردند.

سیدجواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روزانه به طور متوسط ۵۰ تا ۷۰ گردشگر خارجی از این امامزاده بازدید می‌کنند که بیشتر آن‌ها ملیت اروپایی دارند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری مذهبی در کشور تصریح کرد: در حال برنامه ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور هستیم و در این زمینه کارهای خوبی در حال برنامه ریزی و انجام است.

مدیر اجرایی حرم هلال بن علی (ع) آران و بیدگل با اشاره به ورود راهنمایان گردشگری ۳۹ کشور جهان با عنوان کنوانسیون ۲۰۱۷ در بهمن سال گذشته به این آستان مقدس افزود: به دنبال این رویداد از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده هستیم که حاکی از تأثیر زیاد ورود و بازدید راهنمایان خارجی از این آستان مقدس است.

وی به معرفی این امامزاده در رسانه‌ها و سایت‌های خارجی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شاهد معرفی امامزاده هلال بن علی (ع) در مجله “تراول فرانسه” بودیم که این امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود.

500 امامزاده هلال چهل و هشتمین مکان دیدنی جهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *