رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

اقدامات دولت یازدهم، صنایع دستی را از حالت حیات نباتی خارج کرد

لینک این مطلب کپی شد!

به گزارش ایرنا، بهمن نامور مطلق شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی غذای اکو – جاده ابریشم در زنجان افزود: در نتیجه فعالیت ها و اقدامات انجام شده پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، حال صنایع دستی کشور بهتر شده است و ما در این حوزه شاهد افزایش صادرات و رشد فعالیت های کارگاه های تولیدی هستیم.
وی ادامه داد: جاده ابریشم، جاده هنرهای سنتی و صنایع‌دستی است و علاوه بر آن ما ‘جاده ادویه’ که مرتبط با صنایع غذایی است و ‘جاده فرش’ را هم داریم که مغفول واقع شده است.
نامور مطلق با بیان اینکه صنایع غذایی در کنار صنایع دستی از صنایع خلاق و آینده بشر به شمار می رود، اظهار کرد: ما اکنون در دوره صنایع خلاق زندگی می کنیم و سرمایه گذاری در این حوزه دارای اهمیت زیادی است و باید آن را جدی بگیریم.
وی با بیان اینکه ما در حوزه صنایع دستی تولیدکننده و مولف بودیم ولی امروز تبدیل به مصرف‌کننده شده‌ایم، تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش کنیم تا دوباره در جمع خلاقان و نوآوران قرار بگیریم.
نامور مطلق به نقش و تاثیر جاده ها در ایجاد ارتباط و پیوند جوامع انسانی اشاره کرد و ادامه داد: اکنون ۲ عقیده شامل ایده جاده ها و ایده دیوارها داریم که در یکی کسانی هستند که وصل می کنند و در دیگری کسانی هستند که در پی فصل هستند.
وی تصریح کرد: جاده انسان‌ها را به‌ هم پیوند می‌دهد و موجب مودت و آشنایی می‌شود، بنابراین ما باید اندیشه جاده ای داشته باشیم و به همه متصل شویم و دیوارها را فرو بریزیم و همنشینی را جایگرین تقابل کنیم.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره بین المللی غذای اکو – جاده ابریشم از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت جاری در مجموعه نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است.

 اقدامات دولت یازدهم، صنایع دستی را از حالت حیات نباتی خارج کرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *