رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ آبان ۱۳۹۶

اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین

لینک این مطلب کپی شد!

اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین با قدمت حدود ۱۰۰ سال، در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ مرمت شد و به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای ۶ باب اتاق است که در طبقات همکف و اول پراکنده شده اند. اقامتگاه وصال رویان در روستای نمونه گردشگری رویین واقع است و مهمانان گرامی می توانند در اوقات فراغت خود از این روستا بازدید نمایند. روستای روئین با دارا بودن قدمت بیش از ۵۰۰ سال، نخستین دهکده نساجی ایران است. فاصله اقامتگاه وصال رویان روئین تا شهر اسفراین حدود ۳۱ کیلومتر می باشد.به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی وصال رویین فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه و راهرو اقامتگاه تعبیه شده است. شایان ذکر است اتاق های این مجموعه نیز فاقد یخچال، تلویزیون و سیستم سرمایشی هستند. یخچال به صورت عمومی در راهرو اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه وصال روئین در قسمت ورودی و طبقات اول دارای پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.
امکانات اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین
عمومی نمازخانه سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه
غذا و نوشیدنی
چایخانه
خارج از هتل
باغچه فضای سبز
دید(View) در برخی اتاق ها
نمای رو به حیاط نمای کوچه
مکالمه کارکنان
مسلط به زبان انگلیسی
خدمات
روم سرویس پذیرش ۲۴ ساعته خدمات بیدار باش صبحانه در اتاق نهار در اتاق.
اینترنت
ندارد
پارکینگ
رایگان! غیر مسقف با ظرفیت ۷ ماشین

قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین

ساعت تحویل اتاق۱۴
ساعت تخلیه اتاق۱۲
قانون خردسال
هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان، ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای ۱۲ سال نفر اضافه محاسبه می شود.
اطلاعات مهم دیگر
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی وصال رویین فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه و راهرو اقامتگاه تعبیه شده است. شایان ذکر است اتاق های این مجموعه نیز فاقد یخچال، تلویزیون و سیستم سرمایشی هستند. یخچال به صورت عمومی در راهرو اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه وصال روئین در قسمت ورودی و طبقات اول دارای پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.
-بوم-گردی-وصال-رویان-اسفراین اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین

-بوم-گردی-وصال-رویان-اسفراین1 اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *