رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ آبان ۱۳۹۸

مجموعه فرهنگی سرای محبت

لینک این مطلب کپی شد!

یک هنرمند اهل رضوانشهر از توابع استان یزد با ایجاد مجموعه ‘سرای محبت’، مهرورزی و عشق به همدیگر و نحوه بروز احساسات را به شیوه ای خاص مورد توجه قرار داده است. ‘سیدحسین پور رضوی رضوانشهری’ از جمله هنرمندان منطقه رضوانشهر است که با ایجاد مکانی به نام ‘سرای محبت’، محبت و دوست داشتن همنوع را به شیوه جدیدی ارائه کرده است.

این هنرمند که نخستین کاتب قرآن روی سنگ در جهان اسلام است و در این زمینه آثار ارزشمندی ارائه داده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از این جشنواره را ارتقای فرهنگ محبت و مهرورزی میان خانواده و انسان ها عنوان کرد و افزود: در سرای محبت، خانواده ها دور هم جمع می شوند و در قالب نامه با طراحی های خاص، نسبت به یکدیگر ابراز احساسات می کنند.
به گفته وی در این جشنواره گروهی و داوطلبانه، خانواده ها به صورت دسته جمعی یا دو نفره حاضر شده و برای یکدیگر نامه می نویسند که در آن ابراز احساسات، مهرورزی و محبت گنجانده می شود.
سرای محبت با مدیریت آقای پور رضوی خطاط ، خوشنویس و کاتب قرآن مجموعه ای گرانبها از آثار خوشنویسی و کتابت قرآن با خط ریز روی سنگ و چوب را به مهمانان خود عرضه می کند. اخلاق خوب و برخورد صمیمانه همواره مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

نشانی : یزد – رضوانشهر – بلوار صاحب ازمان – خیابان محبت – سرای محبت

 مجموعه فرهنگی سرای محبت

اقامتگاه بومگردی سرای محبت  مجموعه فرهنگی سرای محبت

اقامتگاه بومگردی سرای محبت  مجموعه فرهنگی سرای محبت

اقامتگاه بومگردی سرای محبت  مجموعه فرهنگی سرای محبت

اقامتگاه بومگردی سرای محبت  مجموعه فرهنگی سرای محبت

           
 

نظر کاربران :

  • سید هادی پوررضوی

    سلام. نام شهر از رضوانشهر به مجومرد تغیر یافته

    ۶ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • اسماعیل اکبری

    بادرود وسلام
    امشب دومین شب از سال خوب ۹۷ میهمان سرای پر مهر ومحبت ایشان بودیم وپیام های بسیار خوبی به ما داد مهمترین پیام ایشان ایمان به خدای بزرگ در همه مراحل زندگی وچیزهای بزرگ از خدا خواستن بود☺

    ۲ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *