جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی ۷۱۱

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی ۷۱۱ (هفت یازده)، یک خانه ی بومی با قدمتی ۱۵۰ ساله و متعلق به دوران قاجار، در بافت قدیمی شهر گردشگری و توریست گردی یزد میباشد. اقامتگاه بوم گردی هفت یازده، ۷ اتاق معمولی و ۲ اتاق با تخت های اجاره ای دارد که این دو اتاق ۶ نفره و ۷ نفره هستند و افزایش ظرفیت تا ۳ یا ۴ تخت نیز در آنها امکان پذیر میباشد. امکاناتی از قبیل ایترنت، ماشین لباسشویی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی برای رفاه مسافران فراهم شده و علاوه بر آن آشپزخانه ای برای پخت و پز مسافران در این اقامتگاه محیا شده است.
این خانه بومی، یک بادگیر دارد که از قدیم تا کنون هوای خانه و اتاقها را خنک نگه داشته و در کنار دیوارهای خشتی ، سنگفرش حیاط و در و پنجره های چوبی، اصالت و قدمت این خانه را نشان میدهد. تخت های سنتی دور تا دور حیاط، در کنار حوض آب و تک درخت سرسبز این خانه، فضایی صمیمی و دلچسب به وجود آورده که برای نشستن و نوشیدن چای بسیار مناسب است.

اقامتگاه بومگردی ۷۱۱ ، ۷ اتاق معمولی و ۲ اتاق با تخت های اجاره ای دارد که این دو اتاق ۶ نفره و ۷ نفره هستند و افزایش ظرفیت تا ۳ یا ۴ تخت نیز در آنها امکان پذیر میباشد. امکاناتی از قبیل ایترنت، ماشین لباسشویی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی برای رفاه مسافران فراهم شده و علاوه بر آن آشپزخانه ای برای پخت و پز مسافران در این اقامتگاه مهیا شده است.

اقامتگاه بوم گردی ۷۱۱ به بسیاری از مراکز درمانی یزد نزدیک میباشد. همچنین با اقامت در این خانه بومی، میتوانید با طی کردن مسیری کوتاه از برخی جاذبه های گردشگری این شهر از جمله زندان اسکندر و موزه سکه حیدر زده دیدن کنید.

آدرس استان یزد ، شهر یزد ، خیابان امام خمینی، محله فهادان، کوچه مالمیر
تلفن ۰۹۱۳۵۱۶۲۶۰۹

 بوم گردی هفت یازده 540620 همگردی اقامتگاه بومگردی 711

711 اقامتگاه بومگردی 711

711 1 اقامتگاه بومگردی 711

711 2 اقامتگاه بومگردی 711

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    اقامتگاه واقعا قشنگه برخورد پرسنلشونم خوب بود . اتاقا تمیز و مرتب بود .ولی سرعت اینترنتشون یخورده پایین بود. که خیلی مهم نیست. ارزش رفتنو داره

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *