جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ فروردین ۱۳۹۷

اقامتگاه بوم گردی فردیس واقع در جزیره قشم استان هرمزگان و در فاصله ۶۰ متری ساحل قشم قرار دارد. اقامتگاه ساحلی فردیس در زمینی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع در فاصله ۳ کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم بنا شده است. اتاق‌های اقامتی با معماری کپری ولی با مصالح کاه‌گل و چوب نخل بصورت هنرمندانه‌ایی طراحی شده. اقامتگاه فردیس دارای ۶ اتاق با ظرفیت ۲۵ نفر می‌باشد. در هر اتاق سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی قرار دارد. در این مجموعه بوم گردی علاوه بر رستوران محلی، آلاچیق های چوبی و زمین والیبال ساحلی نیز قرار دارد. غذاهای محلی جنوبی هم در این اقامتگاه سرو می‌شود و شما می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی را در فضایی سنتی با چشم انداز دریا و ساحل قشم تجربه کنید. از جاذبه‌های نزدیک به اقامتگاه می‌توان به جنگل‌های حرا، بازار درگهان، جزیره دلفین‌ها و دره ستارگان اشاره کرد.

شماره جهت رزرو اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم
۰۹۱۱۲۰۷۷۳۷۵

IMG 20180417 153301 2 اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

IMG 20180417 153305 1 اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

IMG 20180417 153303 1 0 اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

IMG 20180417 153258 3 اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • افشین

    من بوم‌گردی زیاد رفته‌ام و همه‌جا یک سری ایرادهایی و البته یک سری مزایا داره ولی اقامتگاه فردیس قسم از همه نظر افتضاح بود، هر چیزی که در پیج اینستا می‌بینید یک دروغ بزرگه.

    در ادامه به تفکیک آیتم‌های مهم برای یک محل اقامت شرح دقیق خواهد آمد:
    *قیمت* : از نظر قیمت از اقامتگاه بغلی که دارای تخت، یخچال و اتاق‌های عایق شده بود، حدود سیصد هزار تومان گران‌تر بود.
    *رزرو اتاق:* سه عدد اتاق ما که قرار بود کنار هم رزورو شده باشه که این اتفاق نیافتاد.
    *نظافت محوطه:* دقیقا پشت سر پذیرش، جایی که به اصطلاح رستوران بود یه کپه‌ی آشغال روی زمین بود که سگ‌ها و گریه‌ها و بقیه حیوانات داخلش غلط می‌زدند، دقیقا کنار محلی که جوجه‌ها را کباب می‌کردند.
    *امکانات محوطه:* روبروی پذیرش، به اصطلاح کافی‌شاپ بود که وقتی ازش تقاضای یک چایی ساده می‌کردیم، تازه می‌رفت کتری می‌گذاشت روی گاز و یک ربع طول می‌کشید تا کتری جوش بیاد. یعنی حتی در هیچ ساعتی از شبانه‌روز یک کتری آب جوش آماده روی گاز در کافی‌شاپ موجود نبود.
    محوطه بسیار کثیف برهوت بود ، در صورتی که می‌توانستند حداقل چند جای ساحل آتش روشن کنند که مهمان‌ها جمع بشند و دور هم حداقل چای بخورند.
    *امکانات اتاق‌ها* : امکانات اتاق‌ها زیر صفر بود، حتی آب برای خوردن نبود، برای چیزهای ساده‌ای مثل سطل آشغال، کلید اتاق باید بارها تقاضا می‌کردیم. بوم‌گردی مکانی نیست که انتظار هتل پنج ستاره داشته باشیم اما چیزهایی مثل آب خوردن، آینه دستشویی و یک عدد دمپایی تمیز در دستشویی باید موجود باشه.
    بخاری اتاق ما به شدت کوچک بود و هیچ کارایی نداشت. وقتی تقاضای بخاری بزرگ‌تر کردیم گفتند نداریم و همه‌ی اتاق‌ها در روز شنبه پر هست (که بسیار بعید بود با توجه به میزان کم رفت و آمدها و افرادی که در محوطه دیده می‌شدند) و بخاری اضافه نداریم. به محض اینکه صدامون را بلند کردیم و گفتیم با قیمت شبی یک میلیون چرا باید تا صبح از سرما بلرزیم، ناگهان یک بخاری برقی بزرگ از همان اتاق‌هایی که به دروغ می‌گفتند پر هست به ما دادند.
    حتی با وجود همان بخاری هم دستشویی به شدت سرد بود، با باز شدن در دستشویی طوفان هوای سرد وارد اتاق می‌شد و آب گرم فقط در دوش حمام وجود داشت و برای روشویی و توالت باید از آب سرد استفاده می‌کردیم که آب بسیار بسیار کثیف و قهوه‌ای رنگی بود.
    *کیفیت ساختمان* : خود اتاق‌ها اصلا عایقی نداشت و با توجه به سرما هوا به شدت سرد بود و قاعدتاً باید در فصل گرما هم با کولر نباید خنک بشه و هدررفت انرژی زیادی داره.
    استانداردهای معمول یک مکان اقامتی در ساختن اتاق‌ها رعایت نشده بود مثلا سیستم برق‌کشی کاملا غیر‌ایمن بود و امکان آتش‌سوزی و یا برق‌گرفتگی وجود داشت.
    *نظافت اتاق‌ها* : تشک‌ها و ملافه‌ها به شدت به طور واضحی کثیف بودند و همه‌ی الیاف داخل تشک‌ها گلوله گلوله شده بود و بسیار ناهموار و غیر قابل استفاده بود.
    خود اتاق‌ها به شدت کثیف در حدی که نه رغبت می‌کردیم دستشویی بریم و نه روی زمین بشینیم.
    *سرو غذا:* در پیج اینستا عکس یک صبحانه انگلیسی به همان صبحانه در قسمت هایلایت گذاشته بودند اما صبحانه‌ای که در واقعیت سرو می‌شد از صبحانه‌های سربازی که حداقل تنوعی داره بدتر بود و هر روز فقط شامل تخم‌مرغ آب‌پز و کره و و مربای پنیر بسته‌ای تک نفره بود و حتی حاضر نبودند تخم‌مرغ را نیمرو کنند.
    در هایلات پیج اینستا غذاهای دریایی گذاشته‌اند که کاملا دروغ بود و گفتند که ما اصلا نهار سرو نمی‌کنیم و فقط شب اول برای شام جوجه داشتند که از شب بعد هم گفتند که آشپز مریض شده و کلا خبری از غذا نیست!

    *امکانات تفریحی:* موسیقی زنده محلی هم که در پیجشون گفته بودند وجود نداشت، نه آخر هفته و نه اول هفته. با وجود اینکه روز زن بود و بهانه‌‌ای بود برای شادی.
    *امینت* : از نظر امنیت هیچ کنترلی روی ورود و خروج وجود نداشت و ما نگران رفت و آمد بچه‌ها در محوطه و همچنین ماشین‌هامون که بیرون پارک شده بود، بودیم.
    *برخورد پرسنل:* پاسخگویی پرسنل خیلی خیلی بد بود. در بدو ورود رفتار جالبی نداشتند و اصلا خبری از خوشامدگویی و برخورد معمول به عنوان پذیرش نبود و بسیار خشک و بی‌ادب بودند، در عوض سه چهار عدد سگ با هیجان زیاد به سمتمون آمدند و از سر و کول همه بالا می‌رفتند من شخصاً با حیوانات مشکلی ندارم و دوستشان دارم اما در مورد سگ‌های ولگرد واقعا تمایلی ندارم که بهشون دست بزنم چون معلوم نیست سالم هستند یا بیمار. از طرف دیگه اصلا ممکنه کسی فوبیا داشته باشه و این بسیار آزار دهنده بود.
    حتی در روزهای بعد خانمی که به نظر مسئول آنجا بود با حالت بهمون را می‌زد بهش سلام بدیم یا اینکه کلا سرش به گوشی مشغول بود و کلا میهمانان را نمی‌دید.

    در یک کلام بدترین بوم‌گردی هست و فقط پولتون را دور می‌ریزید و زجر می‌کشید.

    ۶ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *