رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۳۹۶

اقامتگاه بومگردی باباحصار

لینک این مطلب کپی شد!

طی بررسی های صنعت و توریسم نزدیکترین اقامتگاه بوم گردی به شهر کرمان است امکانات آن شامل پذیرایی با انواع غذاهای سنتی،کوفته،آبگوشت، اشکنه، انواع کوکو، کتلت، سوپ، کشک بادمجان،کشک گردو، کشک کدو، کشک مغز، بز قورمه، انواع خورشت ها (قیمه،سبزی،فسنجان، به آلو)، جوجه کباب، کوبیده، برگ، قاتغ مرزنجوش،انواع دمنوش و کیک خانگی، انواع ترشی، قاووت،کماچ سهن، کلمپه و سوغات کرمان،انواع صبحانه به همراه شیر محلی و سرشیر با قیمت مناسب است.
همچنین پذیرای میهمانان جهت اقامت در شب است. اتاقهای ۲-۴ و ۶نفره به همراه شام و صبحانه می باشد. با اینکه بخش اعظمی از استان، کویری و بیابانی است ولی هیچوقت نباید آثار باستانی و گردشگری کرمان را نادیده گرفت.
این استان که ۳ میلیون نفر جمعیت دارد، عقبه‌ ی تاریخی غنی‌ای دارد و مردمانش فرهنگ قدیمی خودشان را حفظ کرده‌اند و کمتر از سایر استان‌ها دچار غرب‌ زدگی شده‌اند.
پس اگر دوست دارید سکوت و آرامش را در کویر تجربه کنید و با فرهنگ بومی منطقه آشنا شوید حداقل یک شب در اقامتگاه های بوم گردی کرمان اقامت کنید. تا زندگی‌تان رنگ و بوی جدیدی به خودش بگیرد.
این منطقه چندین خانه‌ی دستکند زیبا و دیدنی دارد که برای اقامت تجهیز شده‌اند و از ۱۵ سال پیش میزبان مهمان‌های داخلی و خارجی هستند.

جذابیت این مهمان‌سراها و اقامت‌های بوم‌گردی این است که ساختار قدیمی‌ اش حفظ شده و شما احساس می‌کنید که هزاران سال را طی کرده‌اید و شب را در قلب تاریخ سپری می‌کنید. وسایل درون اتاق ها به صورتی کاملا سنتی و باستانی طراحی و نصب گردیده اند،برای مثال چوب لباسی از چوب درخت سنجد و در برخی از اتاق ها تخت خواب هایی تکنفره با چوب درختان طراحی و در کنار دیوارهای اتاق ها نصب شده اند.کف اتاق ها نیز با نمد های تهیه شده در خود روستا پوشیده شده اند.

آدرس: ایران – کرمان – ماهان پارک تیگران، جنب مسجدالجواد

اقامتگاه بومگردی باباحصار  اقامتگاه بومگردی باباحصار

اقامتگاه بومگردی باباحصار  اقامتگاه بومگردی باباحصار

اقامتگاه بومگردی باباحصار  اقامتگاه بومگردی باباحصار

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    با اینکه ۷۰ سال از ساخت اینجا میگذره ولی کاملا بازسازی شده و نگران کویری بودن منطقه و حشرات و جانوران نباشید. اینجا ۵ اتاق داره و تا ۷ نفر میشه توی اتاق ساکن بشن. از امکانات اینجا میشه به اینترنت – رخت شویی – ترانسفر به راه آهن ایستگاه اتوبوس و فرودگاه اشاره کرد.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *