رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آبان ۱۳۹۴

افزایش چارتر هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از اردبیل

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر:۱۳۹۴/۰۸/۰۳-معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: چارتر هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، قادر تقی زاده با اعلام این خبر، گفت: با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای ایجاد زمینه برقراری پروازهای داخلی و خارجی با مشارکت اعضای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تلاش می‌شود.

وی بر لزوم توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: افزایش همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گرو اعتماد مشترک و متقابل جوامع و انجمن‌های صنفی تاسیسات گردشگری است.

تقی زاده اضافه کرد: سرمایه‌گذاری مشترک برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی و هماهنگی بین این دفاتر‌، جامعه مراکز اقامتی‌، راهنمایان تور‌، مراکز پذیرایی بین راهی و آب درمانی در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

به گفته وی، سایت رسمی شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور ۲۱ عضو از اشخاص حقوقی و حقیقی راه‌اندازی شده و اعضای تعاونی می‌توانند با سرمایه گذاری مشترک و تاسیس صندوق مشترک نسبت به چارتر هواپیما برای مقاصد مختلف داخلی و خارجی برنامه ریزی کنند.

وی یادآور شد: در صورت عدم استقبال برقراری پرواز توسط شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی‌، گروه سرمایه گذاری متشکل از دفاتر علاقمند پیگیری این موضوع را عهده دار خواهند شد.

2723 افزایش چارتر هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از اردبیل

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *