رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

افتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز ۹۳ با حضور ۱۴نهاد کشور

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ – تهران – ایرنا – نمایشگاهی در خصوص اعلام برنامه های نوروز ۹۳ روز یکشنبه با حضور دست کم ۱۴ دستگاه و نهاد کشور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گشایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این نمایشگاه با حضور اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر برپا شده است.

در این نمایشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه آهن، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه های کشور، وزارت صنعت و معدن، سازمان شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور، کانون اتومبیلرانی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان جوانان و سازمان امداد و نجات هلال احمر، پلیس راهور، سازمان تعزیرات حکومتی، اورژانس و سازمان صدا و سیما در غرفه هایی جداگانه برنامه هایی خود را در نوروز ۹۳ اعلام می کنند.

همچنین امروز وظایف و اقدامات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در مراسمی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشریح می شود.

در مراسمی که امروز (یکشنبه) در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره رویکرد این سازمان درباره سفر و گردشگری در نوروز ۱۳۹۳ و معاون گردشگری کشور درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد هماهنگی خدمات سفر سخنرانی می کنند.

81089396-5572012 افتتاح نمایشگاه اعلام برنامه های نوروز 93 با حضور 14نهاد کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *