جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اطلاعیه شماره دو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه دهه اول ماه محرم

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ آبان ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۸/۱۰ – ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و نظر به اینکه در آستانه تعطیلات مذهبی تاسوعا و عاشورا جمع کثیری از هموطنان عزیز برای شرکت در مراسم عزداری و یا ادای نذورات خود به شهر های زیارتی و یا زادگاه خود سفر خواهند کرد طی اطلاعیه ای توصیه های ذیل را برای رفاه حال مسافران عزیز اعلام کرد.
به مسافران توصیه می شود ضمن رعایت شئونات ماه محرم، به آداب، رسوم فرهنگ و اعتقادات جامعه محلی احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند.
با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارندگی در مناطق مختلف کشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نمایند.

هموطنان عزیز با تماس با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها از برنامه های فرهنگی تدارک شده توسط دستگاههای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه و نمایشگاههای هنرهای سنتی، مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.

به زائران عزیز پیشنهاد می شود شرکت در برنامه¬های بومی و محلی و عزاداری های سنتی و آئینی و به خصوص تعزیه¬ها را در برنامه خود قرار دهند.

هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده¬ای به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

سامانه ۰۹۶۶۹ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به صورت شبانه¬روزی آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هموطنان و مسافران عزیز می باشد.

untitled اطلاعیه شماره دو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه دهه اول ماه محرم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد