رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ شهریور ۱۳۹۵

اسکوتر برقی کیش

لینک این مطلب کپی شد!

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید با آنها به گشت و گذار بپردازید. نحوه استفاده از اسکوترهای برقی ساده می باشد: گاز و ترمز.

علاقه مندان می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

– داشتن حداقل ۱۵ سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
– به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت ۵۰ هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
– استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی).
– دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه ۵۰هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
– خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.
– ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت.

زمان اسکوتر سواری این موارد را رعایت نمایید:

– با سرعت زیاد نرانید.
– حتما از سمت راست حرکت نمایید.
– مراقب کودکان و سالمندان باشید.
– زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.

1146 اسکوتر برقی کیش

1147 اسکوتر برقی کیش

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    استفاده از این وسیله خیلی برام جالب بود چون به راحتی قابل کنترل بود. فقط مواظب باشین خسارتی وارد نکنید چون که این وسیله ها خیلی گرون

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *