جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اسپانیا درسه ماه نخست ۲۰۱۴ پذیرای بیش از ۱۰ میلیون گردشگرخارجی بود

تاریخ بروزرسانی :
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۳- ایرنا -به گزارش خبرگزاری افه ، در این افزایش که معادل با ۶۷۷ هزار نفر گردشگر است ، تقریبا همه کشورهای مهم منطقه مخصوصا فرانسه که تعداد گردشگران آن نسبت به سال گذشته ۵/۱۱ درصد افزایش داشت و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزارنفر به اسپانیا سفر کردند ، کمک نمودند .

فرانسه پس از انگلیس ، دومین کشور اعزام کننده گردشگران خارجی به اسپانیا بود .

یک میلیون و ۶۶۰ هزار فرانسوی در سه ماهه نخست سال به اسپانیا سفر کردند که ۵/۱۶ درصد کل ورود گردشگران خارجی به اسپانیا بود .

در همین مدت ، انگلیس در صدر ورود گردشگران قرار گرفت که با بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار گردشگر که نسبت به سال گذشته ۷/۴ درصد افزایش داشت و ۲/۱۹ درصد کل ورود گردشگران خارجی را به خود اختصاص داد ، در نخستین جایگاه قرار گرفت .

بر اساس آمار وزارت صنعت ، انرژی و گردشگری اسپانیا، در سومین ماه سال جاری۳ میلیون و ۹۰۰ هزارگردشگر خارجی از اسپانیا دیدن کردند که هرچند که نسبت به همین ماه در سال گذشته ، فقط ۷/۰ درصد افزایش داشت اما به گفته دولت ، رقم بسیار مثبتی است .

در رابطه با نحوه ورود خارجیان به اسپانیا ، در سه ماهه نخست سال ۸/۸۱ درصد گردشگران از راه هوایی وارد کشور شدند و در سومین ماه سال ، ۶/۸۰ درصد این وسیله را برای سفر های خود انتخاب نمودند .

81133988 5643618 اسپانیا درسه ماه نخست 2014 پذیرای بیش از 10 میلیون گردشگرخارجی بود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد