جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آیا میدانید چرا باید به قشم سفر کنیم و از خدمات تور قشم استفاده کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۳ اسفند ۱۳۹۵

اگر در کنار گردش و تفریح متفاوت ، قصد خرید اجناس مختلف و ارزان را دارید، حتما به قشم سفر کنید
جزیره زیبای قشم علاوه بر اماکن تاریخی متعدد و طبیعت زیبایی که دارد، دارای بازارها و مراکز خرید متنوعی بوده و این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر، همان چیزی است که هر کسی می‌تواند از مسافرت خود انتظار داشته باشد حتی در تور قشم با شرایط ویژه آن . تماشا و گردش در سواحل صخره‌ای و ماسه‌ای زیبای سیمین، سلخ، زیتون، سوزا و شیب دراز، لحظاتی شیرین و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد و گردش و خرید در بازارهای سنتی و مراکز خرید لوکس واقع در این شهر، علاوه بر منافع مادی خود، روحیه شما را تا مدتی تازه نگاه داشته و یادآوری خاطرات آن همواره لذت بخش است.
جزیره قشم، دایرﺓالمعارف زندگی پیشینیان
جزیره قشم که روزگاری مأمن انسان‌های نخستین بوده، در حال حاضر دارای اماکن تاریخی و دیدنی متنوعی بوده که همواره گردشگران مختلف را به سوی خود جذب کرده است. غارهای خربس، دره ستارگان، تپه کولغان، تنگ عالی قشم و کوه نمک، تنها برخی از این یادگارهای تاریخ گذشتگان هستند. شما با سفر به این جزیره، قلعه‌های مختلفی از قبیل قلعه نادری، قلعه هرمز و قلعه پرتغالی‌ها، مساجد مختلف از قبیل مسجد برخ و مسجد جامع لافت، آب انبارهای مختلف از قبیل آب انبار بی بی و آب انبار خربز و امکان طبیعی و دیدنی دیگر از قبیل ژئو پارک قشم، مزرعه کروکودیل‌ها و جزایر ناز را مشاهده خواهید کرد که هر یک بازگو کننده بخشی از تمدن و فرهنگ پیشینیان ما هستند. با توجه به این ویژگی‌ها، آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر با اجرای تور قشم خود، شما عزیزان را به سفری به یادماندنی و توأم با آرامش دعوت می‌کند.

image001 آیا میدانید چرا باید به قشم سفر کنیم و از خدمات تور قشم استفاده کنیم؟

استفاده از تور قشم چه مزیتی دارد؟
اگر شما مزایا و معایب سفر با خودروی شخصی را در کنار هم ببینید، دغدغه‌های مربوط به مسیر طولانی، امنیت جاده و استهلاک خودرو در کنار معایب دیگر، سفر با تور قشم را برای شما در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. هر چند که سفر با تورهای مسافرتی هنوز جایگاه واقعی خود را بین هموطنان عزیز ما پیدا نکرده و هنوز در مقایسه با جمعیت کشور، تنها به دلیل ناآشنایی مردم با تورهای مسافرتی، درصد کمتری تمایل به استفاده از تورهای مسافرتی را داشته و عموماً تصور می‌کنند که سفر با تور، هزینه بالایی دارد. در حالی‌ که اگر با مزایای تورهای مسافرتی چه از لحاظ راحتی و امنیت سفر و چه از لحاظ صرفه و صلاح اقتصادی و مالی آشنا شوند، با احتمال زیادی از مشتریان همیشگی تورهای مسافرتی خواهند بود گواه این مطلب رضایت مسافرین از قیمت تور قشم که بسیار بصرفه بوده برایشان میباشد. روند رو به رشد استفاده از تورها نشان از موفقیت و استفاده از مسیر درست را در این راه داشته و این نوید را می‌دهد که به مرور، استفاده از تورهای مسافرتی به عنوان یک فرهنگ در بین عموم مردم عزیزمان جایگاه اصلی خود را پیدا خواهد کرد. مشخص بودن محل اسکان مناسب، نوع خورد و خوراک و گردش‌های برنامه‌ریزی شده به همراه یک لیدر مسلط، از جمله مزایای استفاده از تور قشم است. همچنین خارج کردن اجناس و کالاهای خریداری شده از قشم، به طور معمول با مشکلاتی همراه است که شما با استفاده از تور قشم و سفر هوایی، بخش قابل ملاحظه‌ای از این مشکلات را مرتفع خواهید ساخت. اگر برای اولین بار است که تصمیم سفر به جزیره و شهر قشم را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که به منظور مدیریت و استفاده بهتر از زمان خود، حتماً با تور قشم سفر کنید.
مراکز خرید و بازارهای مهم قشم
هر چند که مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری جدید و متنوع، بسیار مورد توجه گردشگران مختلف قرار دارد، اما در عین حال بازارهای قدیمی و سنتی قشم در کنار این مراکز خرید، همواره جزء امکان پربازدید جزیره و شهر قشم بوده است. در بازار قدیم قشم، شما عزیزان با فرهنگ و رفتار بومیان قشم از نزدیک آشنا می‌شوید و انواع لوازم و اجناس بومی این منطقه، از لباس محلی گرفته تا برقع و النگو را مشاهده خواهید کرد. همچنین برای خرید اجناس لوکس و مایحتاج زندگی خود می‌توانید از مجتمع تجاری نخل زرین، بازار راه ابریشم، بازار مرجان، بازار بزرگ فردوسی، بازار ستاره، بازار پردیس و بازار سیمرغ بازدید به عمل آورید.

image002 آیا میدانید چرا باید به قشم سفر کنیم و از خدمات تور قشم استفاده کنیم؟

همراهی با تور قشم آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر چه مزیتی دارد؟
در ابتدا به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم که آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجری اصلی تورهای مسافرتی خارجی و داخلی است. پرسنل مجرب این آژانس در تمامی روزهای هفته، همراه شما بوده و با آغوش باز آماده راهنمایی و پاسخگویی به تمام پرسش‌های احتمالی شما هستند.
مهمتر از همه، ما به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی خود، تور قشم و بلیط‌ قشم را با کمترین سود ممکن به فروش رسانده و علاوه بر آن با شرکت عظیم شهر قراردادی منعقد کرده‌ایم تا بتوانیم تور اقساطی با شرایط ویژه را نیز اجرا کنیم. به استناد این قرارداد شما می‌توانید مطابق با شرایط مذکور در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی ما هزینه سفر خود را به صورت ماهانه بپردازید.
آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر مصمم است تا با یاری خداوند منان امور حرفه‌ای خود را به پیش برده و همواره هدف اصلی آن فراهم آوردن شرایطی مطمئن و مناسب برای سفر و جلب رضایت مشتریان است. ما از صمیم قلب باور داریم که روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان بوده و بدین منظور همواره در حال جمع آوری نظرات و بازخورد آنها هستیم تا روز به روز ثابت قدم‌تر از پیش در مسیر خود حرکت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت رسمی ما مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴ تماس حاصل فرمایید. به خاطر داشته باشید که با عضویت در سایت رسمی آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر، قیمت تور قشم و بلیط قشم به تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *