رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ تیر ۱۳۹۶

آکواریوم طبیعی روستای درگزک کوهبنان

لینک این مطلب کپی شد!

این چشمه خودجوش و طبیعی محل زندگی چند نوع ماهی از جمله ماهیان عید قرمزی است که حدود ۱۸ سال در آن زندگی کرده‌اند که این آکواریوم در نوع خود در ایران بی‌نظیر و دیدنی است.

روییدن گیاهان آبزی در این چشمه جلوه‌ای بسیار زیبا به این محل بخشیده که نظاره آن آرامش واقعی و خاص به هر بیننده می‌دهد و می‌توان آن را آکواریوم طبیعی نامید که بی‌نظیر است، همچنین در این روستا چند اثر طبیعی دیگر چون رودخانه و کلوت‌هایی چون کلوت‌های شهداد، وجود آرامگاه پیری بر حق وجود دارد که این منطقه را به کلکسیون آثار طبیعی و تاریخی تبدیل کرده است.

روستای تاریخی درگزک یک منطقه ویژه توریستی و گردشگری در جنوب شرق ایران به ویژه استان کرمان و شهرستان کوهبنان است به گونه‌ای که در سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مقامات اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اساتید دانشگاه‌ها، گردشگران، مسافران داخلی و ده‌ها گردشگر خارجی از کشورهای فرانسه، آلمان، چین، ژاپن، آفریقا، ایتالیا و … از تنها آکواریوم طبیعی ایران واقع در روستای تاریخی درگزگ کوهبنان دیدن کنند.

-1 آکواریوم طبیعی روستای درگزک کوهبنان

 آکواریوم طبیعی روستای درگزک کوهبنان

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    حیات وحش حفاظت شده، آسیابهای آبی متعدد، مقبره عرفا و طبیعت بکر و دست نخورده کوهبنان از جاذبه های استان کرمان در این شهرستان هستند. مارکوپولو در سفرنامه خود از سفر به کوهبنان سخن گفته است و اینکه از این شهر صنایع دستی بی نظیری برای خان مغول به ارمغان برده است

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *