رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ خرداد ۱۳۹۳

آموزش بین المللی طبخ غذاهای دریایی و شرقی

لینک این مطلب کپی شد!

هتل هما تهران با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت هتلداری ایران، هم اکنون در نظر دارد به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات هتلداری در حوزه غذا و نوشابه، دوره های آموزش کوتاه مدت در زمینه طبخ انواع غذای ملل را به صورت مستمر با همکاری مراکز آموزش عالی، موسسات و سازمان های معتبر بین المللی برگزار نماید.
اولین دوره از این آموزش ها با عنوان طبخ غذاهای دریایی و شرقی با همکاری دانشگاه بین المللی HELP مالزی (http://www.help.edu.my/ ) در تاریخ سوم لغایت هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
در این دوره Celebrity Chef مالایی و همکار وی؛ از دانشگاه HELP اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی مخصوص سرآشپز هتل ها، سرآشپز رستوران ها و علاقمندان آزاد خواهند نمود. آموزش ها شامل انواع طبخ ماهی، میگو و اردک به صورت متداولترین روش های روز دنیا ارائه خواهد گردید.

poster آموزش بین المللی طبخ غذاهای دریایی و شرقی

همزمان با برگزاری دوره ها، هتل هما تهران با طیف گسترده ای از غذاهای دریایی و شرقی در بوفه ناهار و رستوران معراج در طبقه پانزدهم هتل در وعده شام آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

مشخصات برگزاری دوره ها:

۱ . دوره آشپزی غذاهای دریایی و شرقی – ویژه سرآشپز هتل ها
این دوره به مدت ۹ ساعت طی مدت ۲ روز از ساعت ۰۸:۳۰ لغایت ۱۳:۰۰ در سه تاریخ: ۳ و ۴ خرداد – ۵ و ۶ خرداد – ۷و۸ خرداد برگزار خواهد گردید.
*هزینه دوره مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال

۲ . دوره آشپزی غذاهای دریایی و شرقی – ویژه سرآشپز رستوران ها
این دوره به مدت ۶ ساعت طی مدت ۲ روز از ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۷:۳۰ در سه تاریخ: ۳ و ۴ خرداد – ۵ و ۶ خرداد – ۷و۸ خرداد برگزار خواهد گردید.
*هزینه دوره مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۵ ریال

۳ . دوره آشپزی غذاهای دریایی و شرقی ویژه فراگیران آزاد
این دوره از ساعت ۱۹:۰۰ لغایت ۲۲:۰۰ همه روزه بین تاریخ های ۳ لغایت ۸ خرداد برگزار خواهد گردید.
هزینه دوره مبلغ ۰۰۰ر۵۰۰ر۲ریال

 

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *