رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آبان ۱۳۹۳

آغاز عملیات نصب و راه‌اندازی تله‌کابین دهکده سیب

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۸/۱۰ – گروه بنگاه‌های اقتصادی: عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات تله کابین مجموعه دهکده سیب با حضور مهندسان شرکت دوپلمایر اتریش در محل سایت دهکده سیب حدفاصل دماوند به فیروزکوه آغاز شده است. تله‌کابین دهکده سیب با بالاترین استانداردهای جهانی از نظر ایمنی، کیفیت و کارآیی طراحی و تولید شده و اکنون در مرحله نصب تاورها و پایه‌های اصلی و مونتاژ قرار دارد.
تله کابین سیب با ۵/۹ کیلومتر از نظر مسافت طولانی‌ترین مسیر تله کابین کشور است و برای نخستین بار در کشور واگن‌های ۸ نفره در این تله‌کابین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین این تله کابین با ویژگی‌هایی مانند کابین‌های VIP، کابین رستوران هوایی و حرکتی و سایر کابین‌های متفاوت و اعجاب‌آور و نیز مشخصات مدل امگا و ظرفیت ۱۷۰۰ نفر در ساعت از تله کابین‌های دیگر کشورها متمایز شده است.
شرکت دوپلمایر اتریش دارنده پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین فناوری‌ها و امکانات خدمات تله‌کابین در جهان، اجرای تله‌کابین دهکده سیب را برعهده دارد. مدیر شرکت دوپلمایر در منطقه خاورمیانه در مصاحبه‌ای با بیان اینکه تله‌کابین دهکده سیب به مدرن‌ترین سیستم‌های ایمنی دنیا مجهز است، گفت: دوپلمایر با ۱۲۰ سال سابقه فعالیت یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تله‌کابین است و تاکنون بیش از ۱۴۵۰۰ پروژه کوچک و بزرگ در مناطق مختلف دنیا اجرا کرده است.
مایکل پروژه دهکده سیب را یکی از پروژه‌های عظیم و منحصربه‌فرد در منطقه خاورمیانه و ایران دانست و گفت: تله‌کابین تنها بخش کوچکی از این پروژه بزرگ و مهم است اما اهمیت فراوانی برای سیب لند دارد و دوپلمایر متعهد است طی چند ماه کل پروژه تله‌کابین دهکده سیب را به پایان رساند.
این در حالی است که تمامی تجهیزات و کابین‌های شرکت دوپلمایر در سوئیس و اتریش ساخته می‌شود و استاندارد TUV را در اختیار دارد. دهکده سیب در سه سایت مختلف، با کاربری‌های سرگرمی و گردشگری، پارک آبی و شهربازی و نیز دهکده اقامتی، هتل و ویلا و در نهایت دهکده سلامت و بیمارستان کوهستانی طراحی شده و قرار است فازهای مختلف پروژه را تله کابین به هم وصل کند.

a0100aa517247ce395ada96a30397409 آغاز عملیات نصب و راه‌اندازی تله‌کابین دهکده سیب

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *