رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ تیر ۱۳۹۶

آغاز ثبت نام آزمون دوره های کوتاه مدت گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

تهران-ایرنا- ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری از یکم تا هفتم مردادماه در سامانه جامع آموزش گردشگری آغاز می شود.
به گزارش پنجشنبه ایرنا، دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد شرکت فراگیران در آزمون جامع گردشگری منوط به تایید موسسه های آموزشی مربوطه در بازه زمانی تعریف شده است.
متقاضیان ۳۱ استان و مناطق آزاد کشور در قالب رشته های «راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی»، «راهنمایان طبیعت گردی»، «راهنمایان ژئوتوریسم» و نیز «مدیریت فنی بند (ب)» در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری به رقابت می پردازند.
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری را دارند می توانند با بهره مندی از فرصت یک هفته ای پیش بینی شده به سامانه جامع آموزش گردشگری به نشانی edutourism.ichto.ir مراجعه کنند.

** نتایج اولیه آزمون مقطع عالی حوزه‌های خواهران سی و یکم تیرماه اعلام می شود
نتایج آزمون ورودی داوطلبان تحصیل در مقطع عالی تخصصی (سطح چهار) سال تحصیلی ۹۷-۹۶ حوزه‌های علمیه خواهران شنبه سی و یکم تیرماه اعلام می شود.
به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، پذیرفته‌شدگان این مرحله از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند، بر اساس بالاترین امتیاز علمی به مصاحبه علمی دعوت می شوند.
مصاحبه علمی داوطلبان مقطع عالی تخصصی (سطح چهار) سال تحصیلی ۹۷-۹۶ حوزه‌های علمیه خواهران فقط بر اساس منابع علمی آزمون کتبی رشته انتخابی داوطلبان است.
داوطلبان معرفی شده به مصاحبه باید در روزهای یکم و دوم مردادماه با در اختیار داشتن کد رهگیری نسبت به ثبت نوبت مصاحبه خود از طریق وبگاه سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اقدام کنند.
با توجه به برگزاری مصاحبه علمی داوطلبان مقطع عالی تخصصی (سطح چهار) از دوم تا دهم مردادماه امکان تمدید زمان مصاحبه وجود ندارد.
حضور در جلسه مصاحبه، طبق زمان انتخابی، الزامی است و غیبت داوطلبان به منزله انصراف تلقی می شود.

** تقویم آموزشی نیمسال اول تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
دانشجویان کارشناسی این دانشگاه برای نیمسال اول تحصیلی ۹۶-۹۷ از دوازدهم تا پانزدهم شهریورماه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در روزهای نوزدهم و بیستم شهریورماه می توانند ثبت نام کنند.
کلاس های درس نیمسال اول این دانشگاه از بیست و پنجم شهریورماه (شنبه) آغاز می شود و تا ششم دی ماه ادامه دارد.
امتحان این ترم تحصیلی نیز از شانزدهم دی ماه تا یکم بهمن ماه برگزار می شود.
 آغاز ثبت نام آزمون دوره های کوتاه مدت گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *