رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ بهمن ۱۳۹۶

یک پیشنهاد گردشگری برای مثلث طلایی جنوب ایران

لینک این مطلب کپی شد!

معاون گردشگری کشور پیشنهادی مبنی بر اینکه هرمزگان به «هاب ارتباطی» جنوب کشور تبدیل شود، گفت: اگر این مهم محقق شود مسافران استان‌های جنوبی کشور نیاز به حضور در فرودگاه امام نخواهند داشت.

به گزارش تسنیم، محمد محب‌خدایی – معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در کارگروه توسعه متوازن جزایر هرمزگان با پیشنهاد تبدیل هرمزگان به‌عنوان «هاب ارتباطی» جنوب کشور افزود: با توجه به وجود مثلث طلایی بندرعباس، قشم و کیش و اینکه ۱۶ درصد ظرفیت فرودگاهی کشور در هرمزگان وجود دارد، این استان می‌تواند پل ارتباطی استان‌های جنوبی کشور به خارج کشور باشد.وی افزود: اگر این مهم محقق شود مسافران استان‌های جنوبی کشور نیاز به حضور در فرودگاه امام ندارند و همچنین سفرهای ورودی گردشگران غیر‌ایرانی به نیمه جنوبی کشور از این استان به صورت ترکیبی آبی، ریلی و هوایی تبدیل می‌شود.

همچنین فریدون همتی – استاندار هرمزگان نیز در این کارگروه گفت: تسریع در روند توسعه جزایر نیازمند افزایش اختیارات استاندار است.

وی افزود: از ابتدای دولت یازدهم ۱۱۰ اختیار به استاندارن تفویض شده است که همچنان باید این روند افزایش یابد.

همتی خاطرنشان کرد: در سفر سه روزه وزیر کشور طرح توسعه جزایر در حوزه‌های گردشگری، خدماتی، بهداشتی با هدف تثبیت جمعیت بررسی شد.

منبع: تسنیم

-1 یک پیشنهاد گردشگری برای مثلث طلایی جنوب ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *