جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گروه های طلایه دار در سواحل مازندران فعال شوند

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

ساری – نماینده شهرداری ساری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران خواستار فعال شدن گروه های طلایه دار در طرح های سالم‌سازی دریا در ایام ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی اسماعیلی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی ویژه ماه مبارک رمضان به طرح دریا اشاره کرد وگفت: فعال کردن طلایه داران و آموزش مقدماتی عمومی برای کارکنان شهرداری ها باعث ساماندهی دریا می شود.

وی ادامه داد: برای بوستان ولایت و دیگر مناطق گردشگری ساری ویژه ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی صورت گرفته است و هماهنگی هایی با نیروی انتظامی انجام شد تا فضای آرامی برای خانواده ها با توجه به ماه مبارک رمضان ایجاد شود.

ولی الله امیری معاون ستاد امر به معروف استان مازندران نیز به همایش مشترک که با هماهنگی دستگاه های اجرایی برگزار می شود اشاره کرد و گفت: این همایش همان خروجی مبلغین امر به معروف در ماه مبارک رمضان است.

savahel mazandaran گروه های طلایه دار در سواحل مازندران فعال شوند

امیری تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی، سازمانی، خصوصی و… باید همکاری وبرنامه ریزی برای ماه مبارک داشته باشند و در بحث تشکل ها، انتظاری که این ستاد از اداره اوقاف و دیگر دستگاه های تبلیغی، مساجد، مصلی های نماز جمعه، بقاع متبرکه و حوزه اصناف دارد، فعال کردن گروه های طلایه داران است.

سرهنگ احمد تقوی رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مازندران نیز گفت: موضوع مهمی که در این جلسه مورد اهمیت قرار دارد ضعف کارشناسی است که باعث ایجاد مشکلات شده است زیرا کارشناسان ما به درستی نمی توانند با جوانان ارتباط برقرار کنند و جوانان با تحصیلات امروزی مجهزتر از کارشناسان هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد