رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

گردشگری جذاب ترین و ارزان ترین راه برای رسیدن به توسعه است

لینک این مطلب کپی شد!

به گزارش ایرنا، علی محمد شاعری چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی غذای اکو – جاده ابریشم در زنجان افزود: تجربه قرن گذشته در زمینه توسعه صنعتی در کشورهای مختلف جهان نشان داد که اگر در مسیر توسعه به بیراهه برویم، مثل این است که بر شاخه نشسته ایم و ریشه خود را می بریم.
وی بروز بحرانهای مختلف آب و محیط زیست و آلودگی هوا در کشور را ناشی از توسعه نامتوازن خواند و ادامه داد: توسعه نامتوازن باعث از بین رفتن عرصه های طبیعی می شود و انسان را در معرض خطرات مختلف قرار می دهد.
شاعری اظهار کرد: راه حل جایگزین، رفتن به سمت الگوهای توسعه نزدیک به طبیعت برای دستیابی به توسعه است.
وی با بیان اینکه ایران جزو کشورهای بی نظیر در حوزه تنوع فرهنگی و غذایی و جاذبه های گردشگری است، خاطرنشان کرد: باید جاذبه های گردشگری کشور را با یک بسته بندی و روش خوب برای مخاطبان معرفی و از این طریق مشکل ایران هراسی و نیز بیکاری را هم حل کنیم.
شاعری با بیان اینکه با وجود این همه ظرفیت عظیم طبیعی و میراثی در کشور نباید بیکار داشته باشیم، افزود: متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم به درستی از این ظرفیت ها بهره بگیریم و آنها را با زندگی مردم در ارتباط قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره بین المللی غذای اکو – جاده ابریشم از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت جاری در مجموعه نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است.

242 گردشگری جذاب ترین و ارزان ترین راه برای رسیدن به توسعه است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *