جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کرپ کافه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مهر ۱۳۹۶

کرپ کافه تهران ، یکی از بهترین کافه‌ها در پایتخت بوده که مانند نگینی در دل یکی از سینماهای مشهور این شهر می‌درخشد. بله درست است این کافه در ساختمان سینمای معروفی به نام پردیس زندگی قرار دارد. کافه‌ای در میان چندین رستوران و کافی‌شاپ که جای خود را در بین کسبه و اهالی منطقه باز کرده است. خبر خوش این که، علاوه بر شعبه اصلی در منطقه قیطریه نیز شعبه دیگری از کرپ کافه هر روز پذیرایی خوبی از شما به عمل می‌آورد. گفتنی است که شعبه اول این کافه از خرداد سال گذشته پذیرای شما عزیزان در یکی از بی‌نظیرترین و آرام‌ترین فضاهاست. برنامه اجرایی کافه کرپ، از زمستان سال ۱۳۹۴ توسط جناب آقای حافظ صفایی و همکارانشان نوشته شد. تا این که، بعد از حدود ۳ ماه برنامه‌ریزی‌ گسترده و بازدید از ۷۰ لوکیشن توسط این تیم، پردیس سینمایی زندگی به عنوان مکانی برای برپایی این کافه انتخاب گردید. از آن جایی‌که در غرب تهران کافه لوکس و حرفه‌ای کمتر به چشم می‌خورد، واقعاٌ نیاز به کافه‌ای همه چیز تمام و شیک در این منطقه احساس می‌شد. خوشبختانه، احداث کرپ کافه در این منطقه جبران همه آن کمبودها را کرده است.
با توجه به دکوراسیون همانند یک لابراتور این کافه، نام crepe coffee lab را برای آن برگزیده‌اند. به خاطر بیرون‌بر بودن شعبه قیطریه کرپ کافه، انتخاب نام Take away coffee برای آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. حتی قرار است نام شعبه سوم این کافه که به زودی در کیش افتتاح می‌شود را به دلیل صنعتی بودن دکوراسیون crep industrial coffee بگذارند. جالب است بدانید که در همه شعبه‌های کافه کرپ از سه رنگ اصلی زرد، مشکی و آبی در طراحی محیط استفاده شده و این موضوع بر جذابیت این کافه می‌افزاید.
باید بگوییم که کرپ یک نان سلامت، خوشمزه و بسیار نازک فرانسوی می‌باشد. در واقع کلمه کرپ در این زبان به معنای پیچاندن است. در کافه کرپ، پس از تهیه این نوع نان آن را با مواد مختلفی پر کرده و می‌پیچانند. البته در این کافه، این کار در حضور مهمانان انجام شده و آن‌ها می‌توانند این غذای خوشمزه را کاملاٌ داغ میل نمایند. از جمله کرپ‌های خوشمزه و لذیذ این کافه می‌توان از کرپ کرنبری، بوقلمون و نوتلا نام برد. مواد تشکیل‌دهنده کرپ‌ها با توجه به ذائقه و سلیقه مشتریان بوده و به این نکته توجه خاصی مبذول می‌شود. مثلاٌ برای دوستداران گوشت، کرپ گوشتی و برای عاشقان سالاد سزار کرپ سزار را سرو می‌کنند.
عمده قهوه‌های خوشمزه و دلچسب این کافه به صورت دمی تهیه می‌شوند. حتی آب آشامیدنی به نام واتا در درست کردن این قهوه‌های بی‌نظیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. خبر خوش این‌که، به زودی قرار است قهوه‌هایی از کشورهای کلمبیا و اتیوپی و قهوه‌های بالای ۹۰ درصد نیز در کرپ کافه سرو شوند. قهوه کلدبرو در میان لیست قهوه‌های این کافه چیز دیگری است. نوشیدنی دلنشین که ۱۷ ساعت با یخ دم کشیده و از سه لیتر یخ دو لیتر عصاره به دست می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم که طعم این قهوه دلچسب را حتماٌ امتحان کنید.
در مجموع، می‌توان گفت که کرپ کافه یکی از بهترین‌ها در تهران بزرگ بوده و واقعاٌ ارزش رفتن را دارد.
آدرس شعبه اول:
تهران، خیابان کاشانی، بلوار اباذر، سینما پردیس زندگی، واحد ۲۱۷.
شماره تماس: ۴۴۰۳۸۹۳۲-(۰۲۱)
آدرس شعبه دوم:
تهران، بلوار قیطریه، روبروی پارک قیطریه.
شماره تماس: ۲۲۶۹۶۱۵-(۰۲۱)

کرپ کافه تهران 1 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران 2 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران 3 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران 4 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران 5 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران 6 کرپ کافه تهران

کرپ کافه تهران کرپ کافه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 1.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *