رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مهر ۱۳۹۶

کافه گراف تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه گراف تهران، از بهترین و معروف‌ترین کافه‌های پایتخت بوده که در سال ۱۳۹۲ هجری شمسی به روی تهران‌نشینان گشوده شد. کافه‌ای در میان سایر کافه‌ها و رستوران‌های مجتمع آ.‌اس.‌پ، که طرفداران خاص خودش را در میان مشتریان دارد. کافه گراف، با ظرفیت ۹۰ نفری خود، از بهترین مکان‌ها برای گذراندن لحظاتی شاد و فرح‌بخش در کنار خانواده و دوستان می‌باشد. حتی می‌توانید جشن تولد و سایر مراسم‌های خصوصی خود را نیز در این کافه برگزار کنید.
در مورد دکوراسیون کافه گراف باید بگوییم که دکور سفید رنگ و چیدمان مناسب میز و صندلی‌های زیبا، بهترین فضا را برای دورهمی‌های شما ایجاد کرده است. محیط دلنشین این کافه، با پخش موسیقی لذت‌بخش در حین خوردن غذا یا نوشیدنی مورد علاقه‌تان واقعاٌ شما را سر ذوق می‌آورد. به‌طوری‌که، تنها به یک بار آمدن به این کافه اکتفا نکرده و بارها و بارها تمایل به سر زدن به آن را دارید. باید بدانید که جهت حمایت از هنرمندان جوان، قسمتی از کافه را نیز به ایجاد گالری اختصاص داده‌اند.
منوی پربار کافه گراف، امکان انتخاب را بسیار برایتان سخت می‌کند. قهوه لاته فوق‌العاده خوش عطروطعم این کافه را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ نمی‌یابید. کاپوچینو و هات چاکلت گراف طعمی استثنایی داشته و در بالاترین کیفیت برایتان سرو می‌شوند. دمنوش آلبالو و به‌لیمو این کافه به بهترین شکل برایتان آماده شده و خستگی یک روز سخت کاری را از تنتان به در می‌کنند. همچنین، کافه گراف با صبحانه‌های عالی و منحصربه‌فردش میزبان خوبی برایتان خواهد بود. مسلماٌ با یک‌بار خوردن املت یا وافل این کافه به جرگه طرفداران آن می‌پیوندید. علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند از کتابخانه کافه گراف نهایت استفاده را برده و با مطالعه کتاب‌های فوق‌العاده خوب آن به علم خود بیفزایند. باید بگوییم که این کافه علاوه بر مجتمع آ.‌اس.پ شعبه دیگری هم در فضایی کوچک‌تر و خلوت‌تر از کافه اصلی در خیابان کریم‌خان راه‌اندازی کرده است. اما در این شعبه هم از کیفیت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها کم نشده و این کافه با سرو بهترین‌ها توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند.
آدرس شعبه اول:
تهران، اتوبان کردستان، خیابان ۶۴ غربی، ساختمان‌های آ.اس.پ، مجتمع تجاری، پلاک ۳۰.
شماره تماس:۸۸۰۴۸۸۸۴ -(۰۲۱ )
آدرس شعبه دوم:
تهران،خیابان کریم‌خان زند, میدان شعاع، خیابان خردمند، پلاک ۱۲۱.

-گراف-تهران کافه گراف تهران

-گراف-تهران1 کافه گراف تهران

-گراف-تهران2 کافه گراف تهران

-گراف-تهران3 کافه گراف تهران

-گراف-تهران4 کافه گراف تهران

-گراف-تهران5 کافه گراف تهران

-گراف-تهران7 کافه گراف تهران

-گراف-تهران8 کافه گراف تهران

-گراف-تهران9 کافه گراف تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    برای مطالعه و انجام یک سری کار برای مدت طولانی بسیار کافه خوبی است. فقط یکی از مشکلاتی که ممکنه براتون باشه صدای بلند موزیک داخل کافه است.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *